Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20271/
http://pptp.kubg.edu.ua/images/2017/1/17.pdf |
|
Title |
Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі
|
|
Creator |
Скрипник, Тетяна Вікторівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті представлено педагогічне дослідження, спрямоване на підвищення компетентності педагогів у плані надання допомоги дітям з розладами аутистичного спектра в освітньому просторі. З використанням «Інструменту професійного розвитку для поліпшення якості роботи педагогів» (ISSA) здійснено порівняльний аналіз комплексної оцінки професійної позиції педагогів. Виявлено низький рівень компетентності педагогів як загальноосвітніх шкіл, так і дошкільних навчальних закладів за такими параметрами, як: взаємодія, сім’я, інклюзія, оцінка і планування, розвивальне середовище. Здійснений формувальний експеримент підтвердив важливість командної взаємодії між педагогами, з одного боку, а також, між педагогами і сім’єю, з іншого, в процесах навчання і розвитку дітей з аутизмом. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20271/1/T_Skrypnyk_PKRVPSDZAVOP_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі Педагогічний процес: теорія та практика. Збірник наукових праць. Випуск 1. 2017р. (1). с. 106-111. ISSN 2078-1687 |
|