Запис Детальніше

Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20271/
http://pptp.kubg.edu.ua/images/2017/1/17.pdf
 
Title Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі
 
Creator Скрипник, Тетяна Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлено педагогічне дослідження, спрямоване на підвищення компетентності педагогів у
плані надання допомоги дітям з розладами аутистичного спектра в освітньому просторі. З використанням
«Інструменту професійного розвитку для поліпшення якості роботи педагогів» (ISSA) здійснено порівняльний
аналіз комплексної оцінки професійної позиції педагогів. Виявлено низький рівень компетентності педагогів
як загальноосвітніх шкіл, так і дошкільних навчальних закладів за такими параметрами, як: взаємодія, сім’я,
інклюзія, оцінка і планування, розвивальне середовище. Здійснений формувальний експеримент підтвердив
важливість командної взаємодії між педагогами, з одного боку, а також, між педагогами і сім’єю, з іншого,
в процесах навчання і розвитку дітей з аутизмом.
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20271/1/T_Skrypnyk_PKRVPSDZAVOP_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі Педагогічний процес: теорія та практика. Збірник наукових праць. Випуск 1. 2017р. (1). с. 106-111. ISSN 2078-1687