SERVICE SUPPORT OF E-LEARNING AT THE REPLACED UNIVERSITY
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SERVICE SUPPORT OF E-LEARNING AT THE REPLACED UNIVERSITY
СЕРВІСНИЙ СУПРОВІД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПЕРЕМІЩЕНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ |
|
Creator |
Semenov, Mykola; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», м. Старобільськ
|
|
Subject |
e-learning; replaced university; service support; ITIL; Agile
дистанційне навчання; переміщений університет; сервісна підтримка; ITIL; Agile |
|
Description |
The experience of replaced universities in Ukraine have showed the need for service support of e-learning. The article deals with the organization of service support of e-learning at the university. It is shown that except technical support should provide methodological, adaptive and psychological support. Two technologies ITIL and Agile has been analyzed. It is offered possibilities for implementation these technologies in practice of universities. Three levels of service support have been defined. There are the level of educational content, the level of e-learning and the level of support. The portfolio of services for support e-learning in the university has been formed. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.29532
Досвід роботи переміщених університетів в Україні засвідчив необхідність функціонування у вищому навчальному закладі служби підтримки дистанційного навчання. У статті розглянуто організацію сервісної підтримки дистанційного навчання. Система сервісної підтримки має передбачати, що частину сервісу слід інкапсулювати в матеріалах дистанційного курсу, частину – у базі інструкцій і відповідей на запитання, пояснювальних відео, пробних курсах, пропедевтичних відкритих mooc-курсах, а команда для надання сервісу з дистанційного навчання повинна бути командою багатопрофільних фахівців. Визначено команду сервісної підтримки, у ній повинні бути: педагог, наставник, фасилітатор, методист; фахівець з IT та інтернет-технологій; психолог; соціолог; фахівець з комунікацій і запобігання конфліктів. Показано, що, крім технічного супроводу, сервісна підтримка повинна надавати методичну, адаптивну та психологічну допомогу. Проаналізовано дві технології – ITIL та Agile, розглянуто можливості їх застосування в практиці університетів. Визначено три рівні для розробки й системного впровадження сервісів підтримки дистанційного навчання: організація навчального контенту, організація процесу навчання, організація роботи служби підтримки. Сформовано портфель сервісів для служби підтримки дистанційного навчання в університеті, якій ураховує три рівні впровадження сервісів. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.29532 |
|
Publisher |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ” |
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-09-06
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/95
|
|
Source |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 3 (2017); 295-302
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 3 (2017); 295-302 2414-0325 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/95/128
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|