Запис Детальніше

FEEDBACK IN TRAINING COURSES ON MOOC PLATFORMS

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEEDBACK IN TRAINING COURSES ON MOOC PLATFORMS
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК У НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ НА ПЛАТФОРМАХ МВОК
 
Creator Zolochevska, M.; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
 
Subject formative assessment; feedback; test; platform Moodle; massive open on-line courses (MOOC)
формувальне оцінювання; зворотний зв’язок; тест; платформа Moodle; масові відкриті он-лайн курси (МВОК)
 
Description This article is devoted to the formative assessment problem. Theory of giving feedback as a tool of formative assessment has been discussed. Feedback for a pupil is a significantly important factor to convert traditional assessment into formative one, that forms and nourishes the learning process. The aim of this research is defined of conditions, when feedback that a pupil gets a response to his learning activity becomes an effective formative assessment tool and, thus brings as big as possible pupil’s progress. Besides, the analysis of tools that available on the MOOC (massive open on-line courses) platform to give a feedback are included in the task of this research. The author explores the formative assessment as one of the most important trends in an educational system development, gives statistics of using this term in the scientific literature with SpringerExemplar service, and identifies basic specific features of this kind of assessment in comparison to others as well. The specifics of formative assessment need tо pay close attention to a problem of giving a good quality feedback. The interpretation of the "feedback" is represented, it is given the classification that is described retrospective, prospective and introspective feedback types. There are some possibilities to plan feedback at the courses on the MOOC platforms (such as Moodle). The analyses of pupil’s responses are introduced by the scheme (the model) that helps to formalize feedback. The practical implementation of ideas connected with different types of feedback is recommended by setting and adjusting some parameters. Using the interactive and adaptive mode of testing is represented by this article and it’s given some piece of advice how to adjust the mode of comments view. The author doesn’t deal with the issue of a test content creating and the complex technology of creating of tests to a formative assessment that ones is planned to research by later. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.230f37
Стаття присвячена проблемі формувального оцінювання. Розглядаються теоретичні основи надання якісного зворотного звязку як інструменту формувального оцінювання. Зворотний зв’язок, який отримує учень, є одним з найважливіших і найвагоміших факторів для перетворення традиційного оцінювання у формувальне, тобто таке, яке формує і підживлює процес навчання. Метою цього дослідження є визначення умов, за яких зворотний зв’язок (реакція, feedback), який отримає учень у відповідь на свої навчальну активність, стане ефективним механізмом формувального оцінювання і, як результат, найбільш можливого прогресу учня. Окрім того, до завдань цього етапу дослідження включено аналіз інструментів, доступних на платформі МВОК (масових відкритих он лайн курсів) Moodle, для організації зворотного зв’язку як механізму формувального оцінювання. Автор аналізує формувальне оцінювання як один із основних трендів розвитку системи сучасної освіти, подає статистичний аналіз вживаності цього терміну у науковій літературі, здійснений за допомогою сервісу SpringerExemplar, а також визначає на основі літературних джерел специфічні риси цього виду оцінювання на відміну від інших. Особливості формувального оцінювання визначають необхідність прискіпливо ставитися до проблеми надання учню якісного зворотного зв’язку. У статті подано трактування поняття «зворотний зв’язок», надано класифікацію та охарактезовано такі його види, як ретроспективне, перспективне та інстроспективне. У курсах на платформах МВОК (наприклад, Moodle) є можливості планувати зворотний зв’язок через коментування відповідей учнів. Щоб формалізувати ці коментарі подано схему- модель аналізу відповідей учнів. Практично реалізувати ідеї подання різних типів зворотного зв’язку у курсах на платформах МВОК автор рекомендує через встановлення налаштувань і вибору потрібних режимів. У статті проаналізовано використання інтерактивного та адаптивного режимів опитування, надано рекомендації щодо налаштування параметрів перегляду коментарів. Поза увагою автора залишилися питання розробки контенту тестів, а також розробка комплексної технології створення тестів для формувального оцінювання, які планується розглянути у перспективі. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.230f37
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2017-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/87
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 3 (2017); 230-237
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 3 (2017); 230-237
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/87/120
 
Rights ##submission.copyrightStatement##