Запис Детальніше

LMS MOODLE TOOLS INVENTORY IMPLEMENTATION TO ASSURE QUALITY IN-SERVICE TEACHER TRAINING

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LMS MOODLE TOOLS INVENTORY IMPLEMENTATION TO ASSURE QUALITY IN-SERVICE TEACHER TRAINING
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ LMSMOODLE ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
 
Creator Vorotnykova, Iryna; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
 
Subject continuing education; distance learning course; Moodle tools; distance learning, teachers training
післядипломна освіта; дистанційний курс; інструменти Moodle; дистанційне навчання, вчителі, підвищення кваліфікації
 
Description The article outlines the possibilities of using Moodle tools to provide high-quality postgraduate education for teachers. It proves that interaction, exchange of experience and involvement of teachers in the assessment with the help of Moodle tools implements andragogical principles of postgraduate education. Moodle tools (forum, poll, task, test) provide the effectiveness of distance learning of teachers, meet their needs, provide professional development. It is justified that the quality of postgraduate education is improved due to teachers’ involvement in discussion, mutual evaluation, reflection and the use of interactive and project technologies. It is given examples of remote modules design in ICT competence development with different set of Moodle tools. The results of the experiment on distance learning of 300 teachers using various tools of Moodle (lecture, task, forum, questioning, questionnaire, test) are presented. The efficiency of implementation of remote modules with different structure and types of tasks is analyzed. It is proved that the lecture in the distance format should be with tests to understand its content, and the tasks should be of three types: to understand, use and develop new knowledge.Teachers' questionnaire concerning satisfaction of distant to training and possibility of using distance technologies of studying at school proved the hypothesis of the possibilities of procuring qualified education with the help of Moodle instruments. The task of the first and the second levels (knowledge, comprehension) must be introduced by exercises with automatic system of evaluation (tests) for control or education. Teachers must do these exercises after acquirement of lection materials, turn to teaching materials and pass the tests several times, if needed. The task of the third level (usage) are checked by mutual evaluation of the work by the listeners themselves. For effective communication and organized cooperation of course attendances in every distance Moodle there is a needed to include tasks concerning opportunity to review and evaluate the examples of tutor and the work of other teachers. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.31019
В статті висвітлено можливості використання інструментів Moodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів. Доведено, що взаємодія, обмін досвідом і залучення вчителів до оцінювання за допомогою інструментів Moodle реалізує андрагогічні принципи післядипломної освіти. Інструменти Moodle (форум, опитування, завдання, тест) забезпечують результативність дистанційного навчання вчителів, задовольняють їх потреби, забезпечують професійний розвиток. Доведено що за умови залученням вчителів до обговорення, взаємооцінювання, рефлексії та використання інтерактивних та проектних технологій підвищується якість післядипломної освіти. Наведено приклади побудови дистанційних модулів із формування ІКТ компетентності з різним набором інструментів Moodle.Узагальнено результати експерименту з дистанційного навчання 300 вчителів з використанням різних засобів Moodle(лекція, завдання, форум, опитування, анкетування, тест). Проаналізовано результативність запровадження дистанційних модулів, які мають різну структуру та види завдань. Доведено, що лекція в дистанційному форматі має бути з тестами на розуміння її змісту, а завдання  мають бути трьох видів: на розуміння, використання і створення нових знань. Анкетування вчителів щодо задоволеності підвищення кваліфікації за дистанційною формою та можливості використання дистанційних технологій навчання в школі підтвердило гіпотезу про можливості забезпечення якісної освіти за допомогою засобів Moodle. Завдання першого та другого рівня (знання, розуміння) треба представляти у вигляді завдань з автоматизованою системою оцінювання (тести) для контролю або навчання. Вчителі мають виконувати ці завдання після опанування матеріалу лекції, в разі необхідності повертатися до навчального матеріалу та проходити тести декілька разів. Завдання третього рівня (використання) перевіряються взаємним оцінюванням робіт самими слухачами. Для ефективної комунікації та організації співпраці слухачів курсу в кожному дистанційному модулі є потреба включати завдання на можливість передивлятись та оцінювати приклади тьютора, роботи інших вчителів. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.31019
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2017-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/97
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 3 (2017); 310-319
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 3 (2017); 310-319
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/97/130
 
Rights ##submission.copyrightStatement##