Запис Детальніше

STRUCTURE OF THE E-COURSE FOR THE CORRESPONDENCE (DISTANCE) LEARNING

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title STRUCTURE OF THE E-COURSE FOR THE CORRESPONDENCE (DISTANCE) LEARNING
СТРУКТУРА ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ДЛЯ ЗАОЧНОЇ (ДИСТАНЦІЙНОЇ) ФОРМИ НАВЧАННЯ
 
Creator Mokriiev, Maksym; Національний університет біоресурсів і природокористування
 
Subject e-cource; learning roadmap; corespondence learning; distance learning; efficiency of traning
електронний курс; структура подання матеріалу; заочне навчання; дистанційне навчання; ефективність навчання
 
Description In the paper considered a methods for presenting educational material for students of distance learning with the use of distance learning technologies. To date, there is a large number of platforms for creating e-learning courses that give more freedom in approaches to teaching materials and control activities. An example of such a powerful system is popular in Ukraine LMS Moodle. However, as always, great freedom requires a responsible attitude from the part of performers. Over the past ten years, Ukrainian universities have developed a methodology for presenting materials in e-courses, which involves structuring resources by type of materials. The study looks at the positive and negative aspects of this technique. And also, in contrast to it, the study looks at the method of linear training for students is identified as being more logical and understandable. The results highlighted in the article can be used both for the professional creation of e-learning courses and for faculty practitioners who create e-courses on their own. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.32029
В статті розглядаються різні методи подання навчального матеріалу для студентів заочної (дистанційної) форми навчання з використанням дистанційних технологій навчання. На сьогоднішній день створено велику кількість платформ для створення електронних навчальних курсів, які дають велику свободу в підходах до подання навчального матеріалу та контролюючих заходів. Прикладом такої потужної системи є популярна в Україні LMS Moodle. Проте, як завжди, велика свобода потребує відповідального відношення з боку виконавців. За останні десять років в українських вищих навчальних закладах склалася певна методика подання матеріалів в електронних курсах, яка передбачає структуризацію ресурсів за типами матеріалів. В дослідженні розглядаються позитивні та негативні сторони цієї методики. А також на противагу їй визначається методика лінійного проходження навчання для студентів, як така, яка є більш логічною та зрозумілою. Висвітлені в статті результати можуть бути використані як при професійному створенні електронних навчальних курсів, так і викладачами практиками, які створюють електронні курси самостійно. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.32029
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2017-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/98
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 3 (2017); 320-329
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 3 (2017); 320-329
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/98/131
 
Rights ##submission.copyrightStatement##