Як учителю початкової школи ефективно підготувати інформаційну промову
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20284/
|
|
Title |
Як учителю початкової школи ефективно підготувати інформаційну промову
Как учителю начальной школы эффективно подготовить информационную речь As an elementary school teacher, effectively prepare an informative speech |
|
Creator |
Бондаренко, Геннадій Леонідович
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
|
|
Description |
У статті розкрито особливості підготовки вчителем початкової школи інформаційної промови. Подано покрокові дії щодо врахування риторичних вимог, формулювання загальної мети, обрання доцільного методу повідомлення нової інформації, ефективного способу викладу нового матеріалу, вступної основної і заключної частин інформаційної промови В статье раскрыты особенности подготовки учителем начальной школы информационной речи. Подано пошаговые действия по учету риторических требований, формулировки общей цели, избрания целесообразного метода сообщение новой информации, эффективного способа изложения нового материала, вступительной основной и заключительной частей информационной речи. The article reveals the peculiarities of the preparation of the elementary school teacher informational speech. Step-by-step action is taken to take rhetorical account requirements, the formulation of a common goal, the choice of an expedient method message of new information, effective way of presenting a new one material, introductory main and final parts of the informative speech |
|
Publisher |
Видавництво "Білий тигр"
|
|
Date |
2017-09
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20284/1/H_Bondarenko_PSHIS_9%2837%29_2017.pdf
Бондаренко, Геннадій Леонідович (2017) Як учителю початкової школи ефективно підготувати інформаційну промову Початкова школа і сучасність, 9 (37). с. 3-8. ISSN 86516 |
|