Запис Детальніше

Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707582/
 
Title Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах
Teacher training for the development of children stress resilience in the schools
 
Creator Іванюк, І.В.
Богданов, С.О.
Гірник, А.
Залеська, О.В.
Соловйова, В.В.
Чернобровкіна, В.А.
Чернобровкін, В.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Навчально-методичний посібник з питань розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей, основних проявів стресу в дітей та дорослих, створення безпечного середовища у класі, психологічної підтримки вчителів призначено для використання в навчальному процесі системи післядипломної освіти педагогічних кадрів, вищих педагогічних навчальних закладах. Матеріали посібника містять науково-теоретичну частину, що складається з 11-ти
модулів, і практичну частину у вигляді програми тренінгів по кожному модулю та алгоритм з перенаправлення дитини до психолога чи іншого спеціаліста в разі потреби. Посібник містить рекомендовану літературу для педагогів, глосарій понять з питань життєстійкості/стресостійкості, які можуть бути використані в шкільній практиці. Може бути застосований на курсах підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти, для
підготовки студентів педагогічних факультетів та широкою педагогічною громадськістю.
Educational and methodical manual on the development of viability / stress resilience of children, the main manifestations of stress in children and adults, creating a safe environment in class, psychological support of teachers is intended for use in the educational process of the system of postgraduate education of teaching staff, higher pedagogical educational establishments. The materials of the manual contain the scientific-theoretical part, consisting of 11 modules, and a practical part in the form of a training program for each module and an algorithm From redirecting the child to a psychologist or other specialist in case of need. The manual contains the recommended literature for teachers, a glossary of concepts on issues of viability / stress resilience, which can be used in school practice. Can be applied at teacher training courses in postgraduate pedagogical education system, for preparation of students of pedagogical faculties and a wide pedagogical community.
 
Publisher Університетське видавництво "Пульсари"
 
Date 2017
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707582/1/Annex%203.pdf
Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>), Богданов, С.О., Гірник, А., Залеська, О.В., Соловйова, В.В., Чернобровкіна, В.А. and Чернобровкін, В.М. (2017) Teacher training for the development of children stress resilience in the schools Університетське видавництво "Пульсари", м. Київ, Україна. ISBN 978-617-615-076-3