Запис Детальніше

Критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708255/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815
 
Title Критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики
Criteria of Open Web-Operated Technologies of Teaching the Fundamentals of Programs of Future Teachers of Informatics
 
Creator Спірін, О.М.
Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
 
Subject 004.738 Network interconnection. Internetworking
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих
web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено
проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційно-дидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих
технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.
The article presents the criteria for the selection of open web-oriented technologies for the study of the basics of programming of future teachers of computer science. An analysis of available open-source web-based learning technologies for the basics of programming for future
IT teachers has allowed them to be divided into: compilers automated programming task control systems, and intelligent maps. Each of them has defined criteria and relevant indicators: for designing and functional criteria for web-oriented compilers and smart cards, designing,
informational and communication criteria are allocated for web-oriented automated programming verification tasks. The comparative tables for separate web-oriented technologies for the study of the basics of programming of future teachers of informatics based on certain criteria and indicators are given.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2017-09-30
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708255/3/1815-7808-1-PB.pdf
- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602 <http://orcid.org/0000-0002-9594-6602>) and Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>) (2017) Criteria of Open Web-Operated Technologies of Teaching the Fundamentals of Programs of Future Teachers of Informatics Information Technologies and Learning Tools, 4 (60). pp. 275-287. ISSN 2076-8184