Запис Детальніше

Інформаційний вимір програм лояльності в сьогоденні українського суспільства

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19829/
http://nakkkim.edu.ua/instituti/institut-praktichnoji-kulturologiji-ta-art-menedzhmentu
 
Title Інформаційний вимір програм лояльності в сьогоденні українського суспільства
Information dimension of loyalty programs in the modern of Ukrainian society
Информационное измерение программ лояльности в современности украинского общества
 
Creator Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Вибір типу програми лояльності та напрямки стимулювання споживачів залежать від поєднання багатьох чинників, таких як: рівень обслуговування, якість товарів і послуг, цінова політика, мерчандайзинг і.т.д.
Першим і основним фактором впливу на споживачів є розуміння і ефективне використання заходів впливу, котрі засновані на цінностях й особливостях сучасного українського суспільства. Менталітет нашої країни, сучасна економічна ситуація вимагає реалізації життєво необхідних програм лояльності для організацій і клієнтів.
Програма лояльності є успішною, якщо вона формується на основі результатів ретельного інформаційного дослідження потреб окремих споживачів і суспільства в цілому.
The choice of the type of loyalty program and directs to stimulate consumers is influenced by a combination of many factors, such as: the level of service, the quality of goods and services, price policy, merchandising, etc.
First and main factor of influence on consumers is understanding and efective use of means of influence based on the values and properties of Ukrainian modern society. Mentality of our country, current economic situation need of implementation a vital necessity loyalty programs for organizations and for clients.
Program of loyalty is successful if it is formed on the basis of the results of a thorough information study of the needs of individual consumers and society.
Выбор типа программы лояльности и направления стимулирования потребителей зависит от сочетания многих факторов, таких как: уровень обслуживания, качество товаров и услуг, ценовая политика, мерчандайзинг и.т.д.
Первым и основным фактором влияния на потребителей является понимание и эффективное использование средств влияния, которые основаны на ценностях и особенностях современного украинского общества. Менталитет нашей страны, нынешняя экономическая ситуация требует реализации жизненно необходимых программ лояльности для организаций и клиентов.
Программа лояльности успешна, если она формируется на основе результатов тщательного информационного исследования потребностей отдельных потребителей и общества в целом.
 
Publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв Інститут практичної культурології та арт-менеджменту
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19829/1/O_Soboleva_Tereschenko_Konf_2017_FITU.pdf
Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна (2017) Інформаційний вимір програм лояльності в сьогоденні українського суспільства Українське суспільство: основні виміри (5). с. 134-136.