Запис Детальніше

Моделювання навчального процесу при навчанні інженерній графіці

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання навчального процесу при навчанні інженерній графіці
Learning process modeling while teaching engineering graphics
Моделирование процесса обучения при преподавании инженерной графики
 
Creator Kuchkarova, D.; Tashkent institute of irrigation and melioration
Achilova, D.; Tashkent institute of irrigation and melioration
 
Subject Графічні дисципліни; моделювання навчального процесу; кваліметрична оцінка; позитивні та негативні фактори; взаємозв'язок між факторами.
372.874.1
Graphic disciplines; modeling of educational process; qualimetric estimation; positive and negative factors; interrelation between factors.
372.874.1
Графические дисциплины; моделирование образовательного процесса; качественная оценка; положительные и отрицательные факторы; взаимосвязь между факторами.
372.874.1
 
Description У статті розглядаються питання, пов'язані з виникненням проблемної ситуації при навчанні графічних дисциплін. Різке скорочення академічних годин для графічної дисциплінивиробництва та підвищення вимог до якості освіти обумовлено необхідністю розробки нових способів викладання цієї дисципліни. Одним із можливих підходів до поліпшення ситуації є переосмислення змісту та форм навчання інженерної графіки.Для визначення кваліметричної оцінки студентів використовується метод побудови дерева властивостей. Кваліметрична оцінка студента пропонується на основі внутрішніх чинників. Досліджені позитивні та негативні фактори, що впливають на успішне навчання. Управління навчальним процесом здійснюється шляхом постійного моніторингу знань студентів. Для кожної академічної групи розраховується інтегральний показник прогресу. Виявлено більшість значущих факторів серед позитивних та негативних.Визначено аналітичні залежностей, що дозволяють керувати навчальним процесом.
Matters connected with arisen problem situation while teaching graphic disciplines are considered in this article. Sharp reduction of academic hours for graphic disciplinesstudy and increased requirements for education quality causednecessity to develop new ways of teaching this discipline. One of the possible approaches to improve the situation is redefining the content and forms of teaching engineering graphics. To determine the qualimetric estimate of students used method for constructing the tree of properties. The qualimetric estimation of a student is offered on the basis of internal factors. Positive and negative factors influencing successful training are investigated. Management of the learning process is achieved by the continuous monitoring of students' knowledge. For each academic group calculated integral indicator of progress. Identified the most of significant factors among positive and negative ones. Analytical dependencies are determined allowing to manage the educational process
В этой статье рассматриваются вопросы, связанные с возникшей проблемной ситуацией при преподавании графических дисциплин. Резкое сокращение академических часов для графических дисциплин и повышение требований к качеству образования вызвали необходимость разработки новых способов обучения этой дисциплине. Одним из возможных подходов к улучшению ситуации является переопределение содержания и форм обучения инженерной графике.Для определения качественной оценки учащегося используется метод построения дерева свойств. Качественная оценка студента предлагается на основе внутренних факторов. Исследованы положительные и отрицательные факторы, влияющие на успешное обучение. Управление процессом обучения достигается за счет непрерывного мониторинга знаний учащихся. Для каждой академической группы рассчитывается интегральный показатель прогресса. Выявлены наиболее значимые факторы среди положительных и отрицательных.Определены аналитические зависимости, позволяющие управлять учебным процессом.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2017-10-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/11883
 
Source Теорія та практика дизайну; № 11 (2017); 99-107
Теория и практика дизайна; № 11 (2017); 99-107
Theory and practice of design; № 11 (2017); 99-107
 
Language uk;ru;en.