SUGGESTIONS OF THE IMPROVEMENT OF THE QUALITY OF FLIGHT DURING LANDING AND MISSED APPROACH/ GO AROUND MANEUVER
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SUGGESTIONS OF THE IMPROVEMENT OF THE QUALITY OF FLIGHT DURING LANDING AND MISSED APPROACH/ GO AROUND MANEUVER
Предложения по повышению качества полета при посадке и уходе на второй круг Пропозиції щодо підвищення якості польоту при посадці і відході на друге коло |
|
Creator |
Hryshchenko, Y. V.; Національний авіаційний університет
Romanenko, V. G.; Національний авіаційний університет Hryshchenko, Y. Y.; Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України |
|
Subject |
Glide path; correlation function; dynamic stereotype; negative factors
UDC 629.735.017.1.083 (045 Глиссада; функция корреляции; динамический стереотип; негативные факторы. УДК 629.735.017.1.083 (045) Глісада; функція кореляції; динамічний стереотип; негативні чинники. УДК 629.735.017.1.083 (045) |
|
Description |
In this article, the questions of the approaching the glide path of airplane in the horizontal plane are considered, suggestions are given on the analysis of the correlation fields and the alarm system in case dangerous flight regimes of flight. Antistress training methods are proposed. Requirement of alarm at go-around maneur is substantiated in case of flight during conditions. A system of warning of a steering wheel rapid movements on go-around was developed.
Рассмотрены вопросы входа в глиссаду в горизонтальной плоскости, даны предложениякорреляционныхпо анализуполей и системе сигнализации про опасные режимы полета. Предложены методы антистрессовой подготовки. Обоснована необходимость введения сигнализации при уходе самолета на второй круг при возникновении особых случаев полета. Разработана система предупреждения резких движений штурвалом при уходе самолета на второй круг. Розглянуто питання входу в глісаду літака у горизонтальній площині, надано пропозиції щодо аналізу кореляційних полів і системи сигналізації про небезпечні режими польоту. Запропоновано методи антистресової підготовки. Обґрунтовано необхідність введення сигналізації у разі виходу літака на друге коло при виникненні особливих випадків польоту. Розроблено систему попередження різких рухів штурвалом привиході літака на друге коло. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-10-12
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/11887
10.18372/1990-5548.52.11887 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 2, № 52 (2017); 103-109
Электроника и системы управления; Том 2, № 52 (2017); 103-109 Електроніка та системи управління; Том 2, № 52 (2017); 103-109 |
|
Language |
en
|
|