дисертація- Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20345/
|
|
Title |
дисертація- Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології.
дисертація- Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології. дисертація- Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології. |
|
Creator |
Замотаєва, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового питання розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти. У дослідженні обґрунтовано й розроблено модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти, що складається з концептуального (мета, провідні ідеї, принципи, підходи), змістового (психолого-педагогічні, культурологічні, фахові знання та вміння, педагогічний, естетичний досвід, морально-етичні погляди й переконання, естетичні критерії) і технологічного компонентів (методи, прийоми, види і форми), визначено сутність культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів, критерії (культурологічні знання і вміння, рефлексивність, інноваційність, креативність, імпровізаційність, інтерактивність, діалогічність педагогічного спілкування, готовність до творчої педагогічної взаємодії), рівні (високий, достатній, середній, низький), показники розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Експериментально-дослідним шляхом доведено ефективність розробленої моделі, її пріоритетне значення для вдосконалення професійної підготовки військових педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового питання розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти. У дослідженні обґрунтовано й розроблено модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти, що складається з концептуального (мета, провідні ідеї, принципи, підходи), змістового (психолого-педагогічні, культурологічні, фахові знання та вміння, педагогічний, естетичний досвід, морально-етичні погляди й переконання, естетичні критерії) і технологічного компонентів (методи, прийоми, види і форми), визначено сутність культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів, критерії (культурологічні знання і вміння, рефлексивність, інноваційність, креативність, імпровізаційність, інтерактивність, діалогічність педагогічного спілкування, готовність до творчої педагогічної взаємодії), рівні (високий, достатній, середній, низький), показники розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Експериментально-дослідним шляхом доведено ефективність розробленої моделі, її пріоритетне значення для вдосконалення професійної підготовки військових педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового питання розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти. У дослідженні обґрунтовано й розроблено модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти, що складається з концептуального (мета, провідні ідеї, принципи, підходи), змістового (психолого-педагогічні, культурологічні, фахові знання та вміння, педагогічний, естетичний досвід, морально-етичні погляди й переконання, естетичні критерії) і технологічного компонентів (методи, прийоми, види і форми), визначено сутність культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів, критерії (культурологічні знання і вміння, рефлексивність, інноваційність, креативність, імпровізаційність, інтерактивність, діалогічність педагогічного спілкування, готовність до творчої педагогічної взаємодії), рівні (високий, достатній, середній, низький), показники розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Експериментально-дослідним шляхом доведено ефективність розробленої моделі, її пріоритетне значення для вдосконалення професійної підготовки військових педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20345/1/%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%95%D0%A0%D0%A2%D0%90%D0%A6_%D0%AF.pdf
Замотаєва, Наталія Володимирівна (2017) дисертація- Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|