Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Тригуб І.І за темою Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20362/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Тригуб І.І за темою Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Тригуб І.І за темою Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Тригуб І.І за темою Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи |
|
Creator |
Тригуб, Ілона Іванівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації вперше визначено ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки); виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи: загальні (зокрема: спрямованість підготовки експертів на забезпечення якості освіти; упровадження Кодексу етики щодо професійної діяльності експертів у галузі освіти як нормативного документу та ін.); специфічні (зокрема: підготовка експертів на рівні магістратури у вищих навчальних закладах (Латвійська Республіка); професійна підготовка експертів за різними формами (семінари, курси підвищення кваліфікації, аспірантура) (Російська Федерація) та ін.); виокремлено перспективні напрями впровадження досвіду країн Східної Європи з професійної підготовки експертів у галузі освіти в Україні (зокрема: імплементація європейських стандартів забезпечення якості освіти; використання відкритої процедури обрання експертів у галузі освіти та ін.); уточнено теоретичну сутність понять «експертна діяльність в освіті» та «експерт у галузі освіти»; вдосконалено форми і методи підготовки експертів у галузі освіти на рівні магістратури; подальшого розвитку набули функції експертів у галузі освіти.
У дисертації вперше визначено ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки); виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи: загальні (зокрема: спрямованість підготовки експертів на забезпечення якості освіти; упровадження Кодексу етики щодо професійної діяльності експертів у галузі освіти як нормативного документу та ін.); специфічні (зокрема: підготовка експертів на рівні магістратури у вищих навчальних закладах (Латвійська Республіка); професійна підготовка експертів за різними формами (семінари, курси підвищення кваліфікації, аспірантура) (Російська Федерація) та ін.); виокремлено перспективні напрями впровадження досвіду країн Східної Європи з професійної підготовки експертів у галузі освіти в Україні (зокрема: імплементація європейських стандартів забезпечення якості освіти; використання відкритої процедури обрання експертів у галузі освіти та ін.); уточнено теоретичну сутність понять «експертна діяльність в освіті» та «експерт у галузі освіти»; вдосконалено форми і методи підготовки експертів у галузі освіти на рівні магістратури; подальшого розвитку набули функції експертів у галузі освіти. У дисертації вперше визначено ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки); виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи: загальні (зокрема: спрямованість підготовки експертів на забезпечення якості освіти; упровадження Кодексу етики щодо професійної діяльності експертів у галузі освіти як нормативного документу та ін.); специфічні (зокрема: підготовка експертів на рівні магістратури у вищих навчальних закладах (Латвійська Республіка); професійна підготовка експертів за різними формами (семінари, курси підвищення кваліфікації, аспірантура) (Російська Федерація) та ін.); виокремлено перспективні напрями впровадження досвіду країн Східної Європи з професійної підготовки експертів у галузі освіти в Україні (зокрема: імплементація європейських стандартів забезпечення якості освіти; використання відкритої процедури обрання експертів у галузі освіти та ін.); уточнено теоретичну сутність понять «експертна діяльність в освіті» та «експерт у галузі освіти»; вдосконалено форми і методи підготовки експертів у галузі освіти на рівні магістратури; подальшого розвитку набули функції експертів у галузі освіти. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20362/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A0.%20%D0%92..pdf
Тригуб, Ілона Іванівна (2017) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Тригуб І.І за темою Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|