Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, доцента Кристопчук Т.Є. на дисертацію Пономаренко Н.Г. за темою Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20363/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, доцента Кристопчук Т.Є. на дисертацію Пономаренко Н.Г. за темою Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, доцента Кристопчук Т.Є. на дисертацію Пономаренко Н.Г. за темою Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, доцента Кристопчук Т.Є. на дисертацію Пономаренко Н.Г. за темою Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу |
|
Creator |
Пономаренко, Наталя Григорівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. В роботі розкрито сутність понять «експертиза», експертиза в галузі освіти», «експерт», «експерт з освіти», здійснено їх порівняльний аналіз в українському та німецькомовному науковому просторі, визначено вимоги до експертів з освіти та їх завдання. Проаналізовано проблему підготовки експертів з освіти у педагогічній теорії. Охарактеризовано експертну діяльність в галузі освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Досліджено організаційно-методичні засади підготовки експертів з освіти, а саме охарактеризовано кваліфікаційні цілі, освітні програми, зміст, форми та методи підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Розглянуто підготовку експертів в галузі освіти в Україні та визначено напрями використання досвіду підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу в Україні на міжнародному, національному та інституційному рівнях.
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. В роботі розкрито сутність понять «експертиза», експертиза в галузі освіти», «експерт», «експерт з освіти», здійснено їх порівняльний аналіз в українському та німецькомовному науковому просторі, визначено вимоги до експертів з освіти та їх завдання. Проаналізовано проблему підготовки експертів з освіти у педагогічній теорії. Охарактеризовано експертну діяльність в галузі освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Досліджено організаційно-методичні засади підготовки експертів з освіти, а саме охарактеризовано кваліфікаційні цілі, освітні програми, зміст, форми та методи підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Розглянуто підготовку експертів в галузі освіти в Україні та визначено напрями використання досвіду підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу в Україні на міжнародному, національному та інституційному рівнях. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. В роботі розкрито сутність понять «експертиза», експертиза в галузі освіти», «експерт», «експерт з освіти», здійснено їх порівняльний аналіз в українському та німецькомовному науковому просторі, визначено вимоги до експертів з освіти та їх завдання. Проаналізовано проблему підготовки експертів з освіти у педагогічній теорії. Охарактеризовано експертну діяльність в галузі освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Досліджено організаційно-методичні засади підготовки експертів з освіти, а саме охарактеризовано кваліфікаційні цілі, освітні програми, зміст, форми та методи підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. Розглянуто підготовку експертів в галузі освіти в Україні та визначено напрями використання досвіду підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу в Україні на міжнародному, національному та інституційному рівнях. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20363/1/%D0%92_%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A2.%D0%84..pdf
Пономаренко, Наталя Григорівна (2017) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, доцента Кристопчук Т.Є. на дисертацію Пономаренко Н.Г. за темою Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|