Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)
|
|
Creator |
Білоус, Т.М.
Гарас, М.Н., Легкун, Г.В. |
|
Subject |
проблемно-орієнтоване навчання,
медична освіта, студенти, педіатрія |
|
Description |
Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентіввипускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків. |
|
Date |
2017-10-17T10:43:06Z
2017-10-17T10:43:06Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
378.147: [378.016:616–053.2
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№1;
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Проблеми безперервної медичної освіти та науки.
|
|