Запис Детальніше

Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)
 
Creator Білоус, Т.М.
Гарас, М.Н.,
Легкун, Г.В.
 
Subject проблемно-орієнтоване навчання,
медична освіта,
студенти,
педіатрія
 
Description Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які
вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового
проекту ERASMUS+ ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентіввипускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є:
командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість
випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також
можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників
запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі
за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків.
 
Date 2017-10-17T10:43:06Z
2017-10-17T10:43:06Z
2017
 
Type Article
 
Identifier 378.147: [378.016:616–053.2
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938
 
Language other
 
Relation №1;
 
Format application/pdf
 
Publisher Проблеми безперервної медичної освіти та науки.