Запис Детальніше

Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708320/
 
Title Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою
Факторно-критериальная модель оценивания эффективности информационного обеспечения организационного механизма управления школою
The factor-criterial model for assessing the effectiveness of information support for the organizational mechanism of school management
 
Creator Калініна, Л.М.
Калініна, Г. М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description Обґрунтовано необхідність комплексного оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління у тринарній системі «управління – механізм управління – організаційний механізм управління», розкрито сутність дефініцій, що визначають процес ефективності, результати освітньої діяльності, «ефективність інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою» та критеріїв її оцінювання. Наведено теоретично обґрунтовану побудовану факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою, що містить фактори та параметри, які характеризують процес ефективності: 1) якість систематизації змісту структурної та оперативної інформації; 2) стратегічна та цільова спрямованість інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою; 3) ефективність та раціональність органіграми інформаційного забезпечення управління; 4) достатність техніко-технологічних засобів та сформованість ІКТ-компетентності працівників школи; 5) результативність освітньої діяльності учнів у школі; критерії оцінювання ефективності процесу інформаційного забезпечення та їх критеріальні показники. Розкрито комплексну методику оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою та наведено статистично достовірні дані про наявність сильної кореляції між значеннями у вибірках, та між рівнями інформаційного забезпечення організаційного механізму управління школою і результативністю освітньої діяльності учнів експериментальних шкіл.
Обоснована необходимость комплексного оценивания эффективности информационного обеспечения организационного механизма управления в системе "управление – механизм управления – организационный механизм управления", раскрыта сущность дефиниций, которые определяют процесс эффективности, результаты образовательной деятельности, "эффективность информационного обеспечения организационного механизма управления школой" и критериев его оценивания.
Предсталена теоретически обоснованная факторно-критериальная модель оценивания информационного обеспечения организационного механизма управления школой, которая содержит факторы и параметры, характеризующие процесс эффективности: 1) качество систематизированного содержания структурной и оперативной информации; 2) стратегическая и целевая направленность информационного обеспечения организационного механизма управления школой; 3) эффективность и рациональность органиграммы информационного обеспечения управления; 4) достаточность технико-технологических средств и сформированность ИКТ-компетентности работников школы; 5) результативность образовательной деятельности учеников в школе; критерии оценивания эффективности процесса информационного обеспечения и их критериальные показатели. Раскрыта комплексная методика оценивания эффективности информационного обеспечения организационного механизма управления школой и статистически достоверные данные о наличии сильной корреляции между значениями в выборках, и между уровнями информационного обеспечения организационного механизма управления школой и результативностью образовательной деятельности учеников экспериментальных школ.
The in theory reasonable factor-criterion model of evaluation of the informative providing of
organizational mechanism of management is presented by school, that contains factors and
parameters, characterizing the process of efficiency: 1) quality of the systematized maintenance of
structural and operative information; 2) strategic and having a special purpose orientation of the
informative providing of organizational mechanism of management by school; 3) efficiency and
rationality of organygramms of the informative providing of management; 4) sufficientness of
technical technological facilities and formed of ИКТ-competence of workers of school;
5) effectiveness of educational activity of students at school; criteria of evaluation of efficiency of process of the informative providing and their criterion indexes. Complex methodology of evaluation
of efficiency of the informative providing of organizational mechanism of management is exposed by
school and statistically reliable data about the presence of strong correlation between values.
 
Publisher Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708320/1/CHDU_Pedagogika_11__2017_Kalinina_LM_GM_statya_18.pdf
- Калініна, Л.М. and Калініна, Г. М. (2017) The factor-criterial model for assessing the effectiveness of information support for the organizational mechanism of school management Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки», 11. pp. 18-36. ISSN 2076-586