Запис Детальніше

Модель системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708476/
 
Title Модель системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку
Модель системы развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий отрасли связи
Model of System of Heads' of Departments in Communication Enterprises Professional Competence Development
 
Creator Бородієнко, О.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
65 Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations
 
Description Стаття присвячена розробці та обґрунтуванню структурно-функціональної моделі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку (на прикладі керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів) як графічного відображенням мети, завдань, методологічних підходів, принципів, педагогічних умов, компонентів розвитку професійної компетентності досліджуваної категорії керівників, педагогічних технологій, критеріїв та показників оцінювання рівнів розвитку професійної компетентності.
Статья посвящена разработке и обоснованию структурно-функциональной модели развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий отрасли связи (на примере руководителей структурных подразделений по продаже услуг связи и обслуживанию потребителей), котора является графическим отражением цели, задач, методологических подходов, принципов, педагогических условий, компонентов развития профессиональной компетентности исследуемой категории руководителей, педагогических технологий, критериев и показателей оценки уровней развития профессиональной компетентности.
The article is dedicated to the development and substantiation of structural and functional model of system of heads’ of structural units in communication enterprises professional competence development (on example of heads of sales and customer service departments of communication enterprises) as a graphical model which reflects goals, objectives, methodological approaches, principles, pedagogical conditions, components of professional competence, pedagogical technology, performance criteria and evaluation of levels of development of professional competence.
 
Publisher Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708476/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE%202.pdf
- Бородієнко, О.В. (2017) Model of System of Heads' of Departments in Communication Enterprises Professional Competence Development Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2 (34). pp. 29-40. ISSN 2410-0897