Запис Детальніше

Стан організаційно-педагогічного забезпечення дистанційного професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708492/
 
Title Стан організаційно-педагогічного забезпечення дистанційного професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах
The state of organizational-pedagogical provision of distance vocational training in vocational schools
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Проаналізовано стан організаційно-педагогічного забезпечення дистанційного професійного навчання у професійно-технічних навчальних закладах. З'ясовано, що майже третина педагогів професійно-технічних навчальних закладів вважають перспективним дистанційне професійне навчання для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Виявлено, що організаційно-педагогічне забезпечення для цього практично відсутнє, однією з причин такого стану є невизначеність місця і ролі професійно-технічних навчальних закладів у регіоні, недостатній рівень усвідомлення ефективності цієї форми навчання управлінським персоналом, унаслідок чого на місцях не приймаються необхідні управлінські рішення. Стримуючим чинником також є стан матеріально-технічного забезпечення. Однак, управління цим процесом (реалізація всіх технологічних функцій) є найважливішою умовою результативного впровадження дистанційного професійного навчання в професійно-технічному навчальному закладі.
Аnalyzed of state organizational-pedagogical provision of distance vocational training in vocational schools. It is revealed that almost one third of teachers of vocational schools consider promising distance professional training for the training of future skilled workers. It is revealed that organizational and pedagogical support for this is practically absent, one of the reasons for such a situation is the uncertainty of the place and role of vocational schools in the region, the lack of awareness of the effectiveness of this form of training by management personnel, resulting in inaccurate management decisions. The deterrent factor is also the state of logistics. However, the management of this process (implementation of all technological functions) is the most important condition for the effective implementation of distance professional training in a vocational and educational institution.
 
Publisher Редакцыйно-видавничий центр ХНУ
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708492/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_Petrenko_L_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C_2017.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (orcid.org/0000-0002-7604-7273 <http://orcid.org/0000-0002-7604-7273>) (2017) The state of organizational-pedagogical provision of distance vocational training in vocational schools In: Modern achievements of sciens and education Редакцыйно-видавничий центр ХНУ, м. Нетанья, Ізраїль, pp. 136-139. ISBN 978-966-330-296-6