Театральні практики як умова інноваційного навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20448/
|
|
Title |
Театральні практики як умова інноваційного навчання
Theatrical practices as a condition for innovative learning Театральные практики как условие инновационного обучения |
|
Creator |
Канюка, Інна Олександрівна
Сердюк, Людмила Сергіївна |
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Під впливом сучасних світових тенденцій формуються нові вимоги до всіх учасників освітнього простору. Важливим для викладача та студента є вміння критично мислити, творчо підходити до вирішення проблемних питань, займатися самоосвітою, саморозвитком, самоменеджментом, працювати в команді. Паралельно з цим академічна освіта змінює траекторію свого розвитку, де студенти та викладачі спільно працюють над змістом та формою навчального процесу.
Under the influence of contemporary world tendencies, new requirements are created for all participants in the educational space. It is important for a teacher and student to have the ability to think critically, creatively approach problem solving, engage in self-education, self-development, self-management, work in a team. At the same time, academic education changes the path of its development, where students and teachers work together on the content and form of the educational process. Под влиянием современных мировых тенденций формируются новые требования ко всем участникам образовательного пространства. Важным для преподавателя и студента является умение критически мыслить, творчески подходить к решению проблемных вопросов, заниматься самообразованием, саморазвитием, самоменеджментом, работать в команде. Параллельно академическое образование меняет траекторию своего развития, где студенты и преподаватели совместно работают над содержанием и формой учебного процесса. |
|
Date |
2017-05
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20448/1/I_Kanyuka_Konf_05_2017_IL.pdf
Канюка, Інна Олександрівна та Сердюк, Людмила Сергіївна (2017) Театральні практики як умова інноваційного навчання Психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в освітньому просторі: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 травня 2017 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево: Вид-во МДУ, 2017.- 2015. с. 159-161. ISSN 978-617-7495-07-8 |
|