Запис Детальніше

Мережні технології як складова інформаційно-освітнього середовища навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11224/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11224
 
Title Мережні технології як складова інформаційно-освітнього середовища навчального закладу
Network technologies as part of information-educational environment of the institution
 
Creator Коневщинська, О.Е.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
 
Description The article analyzes the status and prospects of modern electronic social networks to create information-educational environment seniors. Deals with the degree of scientific research of the particular directions of further involvement of seniors in information and communication space to enhance the learning process. Indicated that a priority of the national education policy of secondary education is development and support of the common information educational environment, the availability of students, teachers and administrators to domestic and international information resources, information, through the sharing of electronic educational resources and means of the Internet.
В статье проанализированы состояние и перспективы использования сетевых Интернет технологий с целью создания информационно-образовательного пространства и обучающей среды. Определены направления дальнейшего привлечения всех субъектов обучающе-воспитательного процесса старшеклассников к информационно-коммуникационному пространству с целью создания эффективного учебного процесса. Указано, что приоритетными задачами государственной образовательной политики общего среднего образования определено развитие и поддержка функционирования единой информационно-образовательной среды, организация доступа учеников, педагогов и управленцев к отечественным и мировым информационным ресурсам, информационное обеспечение, благодаря использованию электронных образовательных ресурсов и средств Интернет деятельности.
У статті проаналізовано стан та перспективи використання мережних Інтернет технологій з метою створення інформаційно-освітнього простору та навчального середовища. Визначено напрями подальшого залучення усіх суб’єктів навчально-виховного процесу до інформаційно-комунікаційного простору з метою створення ефективного навчального середовища. Зазначено, що пріоритетними завданнями державної освітньої політики загальної середньої освіти визначено розвиток і підтримка функціонування єдиної інформаційно-освітнього середовища, організація доступу учнів, педагогів та управлінців до вітчизняних та світових інформаційних ресурсів, інформаційне забезпечення, завдяки використанню електронних освітніх ресурсів і засобів Інтернет діяльності.
 
Publisher Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11224/1/%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%95%D0%92%D0%A9%D0%98%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%20%20%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B24.pdf
- Коневщинська, О.Е. (2015) Network technologies as part of information-educational environment of the institution IV Міжнародна науково-практична конференція "Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи", 2 (4). pp. 9-11. ISSN 2411-4685