Запис Детальніше

Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25549/
 
Title Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами
 
Creator Ковальова, Т. П.
Тимощук, Ю. О.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Publisher Вид-во ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25549/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20SEMPER_TIRO_5-2.pdf
Ковальова, Т. П. and Тимощук, Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). pp. 41-44.