Запис Детальніше

Програма з корекційно-розвиткової роботи для початкових, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку "Ритміка"

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705948/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-zatrimkoyu-psixichnogo-rozvitku.html
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи для початкових, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку "Ритміка"
The program of correctional and developmental work for elementary grades 1-4 special secondary schools for children with mental retardation "Rytmika"
 
Creator Бабяк, О.О.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Заняття з ритміки в молодших класах спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції мають велике виховне і корекційне значення.
Головна мета корекційно-розвиткової програми „Ритміка” в школі інтенсивної педагогічної корекції: розвити інтерес до музично-ритмічної діяльності; навчити адекватно сприймати засоби музичної виразності (особливо ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору.
Згідно з метою, програмою передбачені такі завдання: основні, корекційні, оздоровчі, освітні й виховні.
Корекційно-розвиткова програма має визначену структуру, яка складається з наступних розділів: І – кількість годин (зазначені для вивчення певної теми, розділу); ІІ – зміст навчального матеріалу (назва розділу, теми); ІІІ– вимоги до знань і умінь учнів (визначаються знання, уміння і навички, які повинні бути сформовані в учнів на основі вивченої теми); ІY –спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати (напрямки корекційно-розвивальної роботи, які здійснюються під час вивчення певної теми і формування процесів рухової та пізнавальної діяльності (моторики, координаційних здібностей, сприймання, емоційної сфери, уваги, пам’яті, мислення,); Y- музичний матеріал (назва музичного твору та музичний супровід).
Програма з ритміки складається з чотирьох розділів:
- ритміко-гімнастичні вправи; - ритмічні вправи з дитячими інструментами; - імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику; - народні танці і сучасні танцювальні рухи.
На кожному уроці програма здійснюється за всіма чотирма розділами.
Classes of rhythm in junior high schools of a special secondary school of intensive pedagogical correction have a great educational and corrective value.
The main purpose of the correction-development program "Rhythmics" in the school of intensive pedagogical correction: to develop interest in musical-rhythmic activity; to learn to adequately perceive the means of musical expression (especially the rhythm, tempo, dynamics), to rhythmically move in accordance with the general character of music and artistic images of a musical work.
According to the purpose, the program provides the following tasks: basic, corrective, health, educational and educational.
Correction-development program has a definite structure, which consists of the following sections: I - the number of hours (indicated for studying a certain topic, section); ІІ - content of educational material (title of section, themes); ІІІ - requirements to the knowledge and skills of students (the knowledge, skills and skills which must be formed on the basis of the studied subject are determined); IY - orientation of correction and development work and expected results (directions of correction and development work that are carried out during the study of a certain topic and the formation of processes of motor and cognitive activity (motor skills, coordination abilities, perception, emotional sphere, attention, memory, thinking, ); Y - musical material (the name of the musical composition and musical accompaniment).
The rhythm program consists of four sections:
- rhythmic-gymnastic exercises; - rhythmic exercises with children's instruments; - improvisation of movements on musical themes, games for music; - folk dances and modern dance movements.
In each lesson, the program is implemented in all four sections.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705948/1/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf
- Бабяк, О.О. (orcid.org/0000-0001-6337-1202 <http://orcid.org/0000-0001-6337-1202>) (2016) The program of correctional and developmental work for elementary grades 1-4 special secondary schools for children with mental retardation "Rytmika" [Teaching Resource]