Автореферат-Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20503/
|
|
Title |
Автореферат-Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя
Автореферат-Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя Автореферат-Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя |
|
Creator |
Давидова, Оксана Володимирівна
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
Дисертацію присвячено розгляду психологічних особливостей впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя. Здійснено комплексне теоретико-емпіричне дослідження форм прояву, механізмів функціонування та особливостей впливу педагогічних стереотипів і механізмів стереотипізації на професійну діяльність вчителя. Встановлено основні наукові підходи до вивчення окресленої проблеми. Набули подальшого розвитку погляди шодо особливостей впливу стереотипів та процесів стереотипізації на професійну діяльність учителя з точки зору профіциту. З’ясовано зв’язки та особливості впливу між педагогічними стереотипами й професійною діяльністю вчителя. Побудовано та охарактеризовано психологічні профілі вчителів. Обгрунтовано особливості побудови та результати апробації програми екофасилітативного супроводу професійної діяльності вчителів в ситуації впливу педагогічних стереотипів. Відображено «живу» альтернативну модель трансформації педагогічних стереотипів. Визначено перспективи майбутніх наукових пошуків взаємозв’язків між досліджуваними феноменами.
Дисертацію присвячено розгляду психологічних особливостей впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя. Здійснено комплексне теоретико-емпіричне дослідження форм прояву, механізмів функціонування та особливостей впливу педагогічних стереотипів і механізмів стереотипізації на професійну діяльність вчителя. Встановлено основні наукові підходи до вивчення окресленої проблеми. Набули подальшого розвитку погляди шодо особливостей впливу стереотипів та процесів стереотипізації на професійну діяльність учителя з точки зору профіциту. З’ясовано зв’язки та особливості впливу між педагогічними стереотипами й професійною діяльністю вчителя. Побудовано та охарактеризовано психологічні профілі вчителів. Обгрунтовано особливості побудови та результати апробації програми екофасилітативного супроводу професійної діяльності вчителів в ситуації впливу педагогічних стереотипів. Відображено «живу» альтернативну модель трансформації педагогічних стереотипів. Визначено перспективи майбутніх наукових пошуків взаємозв’язків між досліджуваними феноменами. Дисертацію присвячено розгляду психологічних особливостей впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя. Здійснено комплексне теоретико-емпіричне дослідження форм прояву, механізмів функціонування та особливостей впливу педагогічних стереотипів і механізмів стереотипізації на професійну діяльність вчителя. Встановлено основні наукові підходи до вивчення окресленої проблеми. Набули подальшого розвитку погляди шодо особливостей впливу стереотипів та процесів стереотипізації на професійну діяльність учителя з точки зору профіциту. З’ясовано зв’язки та особливості впливу між педагогічними стереотипами й професійною діяльністю вчителя. Побудовано та охарактеризовано психологічні профілі вчителів. Обгрунтовано особливості побудови та результати апробації програми екофасилітативного супроводу професійної діяльності вчителів в ситуації впливу педагогічних стереотипів. Відображено «живу» альтернативну модель трансформації педагогічних стереотипів. Визначено перспективи майбутніх наукових пошуків взаємозв’язків між досліджуваними феноменами. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20503/1/%D0%90%D0%92%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2_%20%20%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Давидова, Оксана Володимирівна (2017) Автореферат-Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|