Запис Детальніше

Використання сервісів Google в управлінні закладом середньої освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20505/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/100#.WfbYQY-0Oos
 
Title Використання сервісів Google в управлінні закладом середньої освіти
Using Google services in the management of secondary school
 
Creator Гладкова, Валентина Миколаївна
Панченко, Алла Гнатівна
Панченко, Ганна Василівна
 
Subject Erih Plus
 
Description У статті окреслено необхідність розроблення і використання мережевих технологій у закладах середньої освіти для підвищення якості освітнього процесу,
впровадження на їх основі новітніх методів навчання, що ґрунтуються на застосуванні сучасних комп’ютерних засобів, забезпечення вибіркового авторизованого доступу
управлінців, педагогів, учнів до конкретних мережевих ресурсів. Визначено переваги хмарних технологій як способу задоволення освітніх потреб у здобутті нових знань. Ці технології реалізуються за допомогою сервісів Google в управлінні закладом середньої освіти задля забезпечення оптимізації збору, збереження, пошуку, опрацювання та представлення інформації. Обґрунтовано ефективність використання сервісів Google для:
прийняття управлінського рішення (розпорядження, накази, рекомендації, плани тощо).
Такі сервіси використовуються також для організації виконання прийнятих рішень і планів, включаючи доведення рішення (плану) до виконавця; забезпечення моделювання
управлінського рішення; координації діяльності виконавців. Вони сприяють забезпеченню оперативного, поточного та підсумкового контролю; обліку результатів діяльності закладу освіти та учасників освітнього процесу; дають можливість здійснити аналіз та оцінку
діяльності закладу, її ефективності. Наведено приклад використання сервісів Google в управлінській діяльності керівника для: планування – календар, пошта; організації – диск; координації – пошта, Hangouts; обліку – диск; аналізу – форми. Зазначені базові сервіси
Google дають можливість використовувати в освітньому процесі та управлінні Web-додатки, електронні журнали та учнівські електронні щоденники, он-лайн-сервіси для
освітнього процесу, систему дистанційного навчання, спільний доступ до розроблення та роботи з документами, проведення відеоконференцій тощо. Розроблено алгоритм реалізації управлінського процесу у закладі середньої освіти із використанням сервісів Google.
Етапами такого алгоритму є: створення події, запрошення колег, підтвердження участі, надання доступу, моніторинг участі, аналіз проведеного заходу, рефлексія та висвітлення події,планування подальшої діяльності, подальша комунікація та співпраця. Визначено
необхідні умови технічного забезпечення використання хмарних технологій: Інтернет, комп’ютер, браузер, навички роботи з Інтернетом та веб-застосунками.
The article outlines the need for the development and using of network technology in the secondary education institutions to improve the quality of the educational process, on their basis to implement the latest teaching methods that are basing on the using the modern computer
means, to provide selective authorized access of administrators, teachers and students to specific
network resources. The cloud technologies have advantages, as they are the way to satisfactory
educational requirements for receiving new knowledge. These technologies realized through
Google services in the management of secondary school in order to ensure the optimization of
collection, storage, retrieval, processing and presentation of information. The authors grounded the
efficiency of using Google services for making management decision (decrees, orders,
recommendations, plans etc.). These services are also used for organization of execution of
adopted decisions and plans, including proving solution (plan) to the executers, providing
simulation management solutions, coordinating the activities of executers. They conductive to
ensure the operational, current and final control, the accounting of results of activity educational
institutions and participants of educational process; to enable to administration to perform analysis
and estimation of institution activity, its efficiency. The article shows the example of using Google
services in management activity of administration such as for the planning – calendar or mail, for
the organization – disk, for the coordination – mail, Hangouts, for the accounting – disk, for the
analysis – form. These basic Google services give enable in the educational process and
management to use Web-based applications, e-journals and students electronic diaries, on-line
services for educational process, the system of distance learning, joint access to development and
work with documents, carrying out the video conferencing so on. The article offers the algorithm
of realization of management process in the secondary school with using Google services. The
stages of this algorithm are the creation events, invitations colleagues, confirmation of
participation, to give access, monitoring of participation, analysis of realized event, reflection and
lighting events, planning further activity, further communication and cooperation. It is defined the
necessary conditions of technical support to use cloud technologies such as Internet, computer,
browser, skills in Internet working and Web application.
 
Date 2017-10-17
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20505/1/V_Gladkova_A_Panchenko_G_Panchenko_VSGUZSO.pdf
Гладкова, Валентина Миколаївна та Панченко, Алла Гнатівна та Панченко, Ганна Василівна (2017) Використання сервісів Google в управлінні закладом середньої освіти Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету (3). с. 337-344.