Запис Детальніше

Шляхи формування у майбутніх та сьогоднішніх керівників навчальних закладів ґендерної компетентності до управлінської діяльності (Ways of forming with the future and today heads of edukation of gender competence to management activities)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6143/
 
Title Шляхи формування у майбутніх та сьогоднішніх керівників навчальних закладів ґендерної компетентності до управлінської діяльності
(Ways of forming with the future and today heads of edukation of gender competence to management activities)
 
Creator Рудь, О. (O. Rud)
 
Subject Gender Researches
 
Description У статті розкрито психолого-педагогичний зміст і визначена структура ґендерної компетентності менеджера освіти. Описані теоретичні обгрунтування моделі процесу формування ґендерної компетентності майбутнього менеджера у вищому навчальному закладі, та у сьогоднішніх керівників освіти. Стаття призначена для науковців в області освіти − викладачів, аспірантів і студентів педагогічних і гуманітарних вузів.
(The article reveals the psychological and pedagogical content and defines the structure of the Gender competence of the education manager. The theoretical substantiation of the model of the process of forming the Gender competence of the future manager in a higher educational institution and is described among today’s heads of education. The article is intended for scientific workers in the field of education − teachers, post-graduate students (aspirants) and students of pedagogical and humanitarian universities.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6143/1/18.pdf
Рудь, О. (O. Rud) (2017) Шляхи формування у майбутніх та сьогоднішніх керівників навчальних закладів ґендерної компетентності до управлінської діяльності (Ways of forming with the future and today heads of edukation of gender competence to management activities). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Гендерні дослідження» (Вип. 3). pp. 135-147.