Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20513/
|
|
Title |
Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти
|
|
Creator |
Дружененко, Раїса Сергіївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У праці автор обстоює позицію активного залучення прийому комунікативно-прагматичного аналізу простого речення на заняттях із синтаксису як шляху вивчення функційної мовної одниці, виконання нею прагматичної функції в умовах комункативного акту. Обгрунтовано сутність базового поняття дослідження, мету та завдання, принципи реалізації указаного прийому навчання; зроблено висновок про розширення меж традиційного підходу до вивчення одиниць мови та забезпечення нового бачення навчання синтаксису.
|
|
Publisher |
Кам`янець-Подільський
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20513/1/R_Druzhenenko_PO_2017_ch_2_IF.pdf
Дружененко, Раїса Сергіївна (2017) Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць, 22 (2). с. 240-245. ISSN 2309-9763 |
|