Запис Детальніше

Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20513/
 
Title Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти
 
Creator Дружененко, Раїса Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У праці автор обстоює позицію активного залучення прийому комунікативно-прагматичного аналізу простого речення на заняттях із синтаксису як шляху вивчення функційної мовної одниці, виконання нею прагматичної функції в умовах комункативного акту. Обгрунтовано сутність базового поняття дослідження, мету та завдання, принципи реалізації указаного прийому навчання; зроблено висновок про розширення меж традиційного підходу до вивчення одиниць мови та забезпечення нового бачення навчання синтаксису.
 
Publisher Кам`янець-Подільський
 
Date 2017
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20513/1/R_Druzhenenko_PO_2017_ch_2_IF.pdf
Дружененко, Раїса Сергіївна (2017) Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць, 22 (2). с. 240-245. ISSN 2309-9763