Запис Детальніше

Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20522/
 
Title Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування
Стратегии педагогического общения: сущность и методика диагностирования
Strategies for pedagogical communication: the essence and method of diagnosing
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
Кипиченко, Наталія Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті охарактеризовано основні стратегії спілкування з урахуванням особливостей педагогічної діяльності. Розглянуто адаптовану діагностичну методику, що допоможе педагогам визначити власну стратегію педагогічного спілкування.
В статье охарактеризованы основные стратегии общения с учетом специфики педагогической деятельности. Рассмотрена адаптированная диагностическая методика, которая поможет педагогам определить собственную стратегию педагогического общения.
The authors describe the basic communication strategies in educational activities. The adapted diagnostic technique is disclosed and that technique will help teachers identify pedagogical communication strategy.
 
Publisher ПП "Видавництво "Рідна школа"
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20522/1/S_Martynenko_N_Kipichenko_RSH.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Кипиченко, Наталія Сергіївна (2017) Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування Рідна школа, 5-6. с. 16-21. ISSN 0131-6788