Особливості ситуативної самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності у ВНЗ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20545/
|
|
Title |
Особливості ситуативної самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності у ВНЗ
Особенности ситуативной самоактуализации студентов-психологов во время учебно-профессиональной деятельности в вузе Peculiarities of situational self-actualization of psychology students during educational and professional activity in Higher Education Institution |
|
Creator |
Старинська, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
|
|
Description |
У статті розглядаються результати порівняльного аналізу ситуативної самоактуалізації студентів психологів у різних видах навчально-професійної діяльності; розкрито сутність поняття «самоактуалізація»; визначено значні відмінності показників «потреби в досягненнях» студентів-психологів першого та третього курсів; розкривається сутність особистісно-орієнтованого навчання у ВНЗ.
В статье рассматриваются результаты сравнительного анализа ситуативной самоактуализации студентов психологов в различных видах учебно-профессиональной деятельности; раскрыта сущность понятия «самоактуализация»; определены значительные различия показателей «потребности в достижениях» студентов-психологов первого и третьего курсов; раскрывается сущность личностно-ориентированного обучения в вузе. The article considers the results of situational self-actualization of psychology students in deferent types of educational and professional activity comparative analysis; the nature of “self-actualization” concept is revealed; significant differences of “need for achievements” indicators of first and second year psychology students are defined; the nature of student-centered education in Higher Education Institution is developed. |
|
Publisher |
Pomeranian University in Slupsk, Slupsk, Poland
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20545/1/N_Starinskaya_EHS_1_IL.pdf
Старинська, Наталія Володимирівна (2016) Особливості ситуативної самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності у ВНЗ European humanities studies (1). с. 276-286. ISSN 2413-9025 |
|