Запис Детальніше

Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20517/
 
Title Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу
Закономерности и принципы педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса в условиях высшего учебного заведения
Laws and principles of pedagogical interaction of subjects of the educational process in the conditions of a higher educational establishment
 
Creator Ліннік, Олена Олегівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті охарактеризовано закономірності педагогічної взаємодії між субєктами освітнього процесу в умовах ВНЗ, що визначено автором як провідна умова підготовки майбутнього вчителя до організації взаємодії з учнями у професійній діяльності. На основі закономірностей сформульовано стратегічні принципи побудови системи підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії. Тактичні принципи утворили концептуальну основу технології організації педагогічної взаємодії субєктів освітнього процесу в умовах ВНЗ.
В статье охарактеризованы закономерности педагогического взаимодействия между субъектами образовательного процесса в условиях ВУЗа, что определено автором как ведущее условие подготовки будущего учителя к организации взаимодействия с учащимися в профессиональной деятельности. На основе закономерностей сформулированы стратегические принципы построения системы подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию. Тактические принципы создали концептуальную основу технологии организации педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса в условиях ВУЗа
This article describes patterns of educational cooperation between the subjects of the educational process in high school. The author identified it as a leading condition of training future teachers to the organization of interaction with pupils in professional activities. Based on the laws the author formulated the strategic principles of building a system of training future teachers to pedagogical interaction. Tactical principles have formed conceptual basis of technologies of organization of pedagogical interaction of subjects of educational process in high school.
 
Publisher Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2017
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20517/1/O_Linnik_OZFMNVZO_17%2860%29.pdf
Ліннік, Олена Олегівна (2017) Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць: [наук. записки РДГУ], 17(60). с. 19-22. ISSN 966-7281-10-9