Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20517/
|
|
Title |
Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу
Закономерности и принципы педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса в условиях высшего учебного заведения Laws and principles of pedagogical interaction of subjects of the educational process in the conditions of a higher educational establishment |
|
Creator |
Ліннік, Олена Олегівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті охарактеризовано закономірності педагогічної взаємодії між субєктами освітнього процесу в умовах ВНЗ, що визначено автором як провідна умова підготовки майбутнього вчителя до організації взаємодії з учнями у професійній діяльності. На основі закономірностей сформульовано стратегічні принципи побудови системи підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії. Тактичні принципи утворили концептуальну основу технології організації педагогічної взаємодії субєктів освітнього процесу в умовах ВНЗ.
В статье охарактеризованы закономерности педагогического взаимодействия между субъектами образовательного процесса в условиях ВУЗа, что определено автором как ведущее условие подготовки будущего учителя к организации взаимодействия с учащимися в профессиональной деятельности. На основе закономерностей сформулированы стратегические принципы построения системы подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию. Тактические принципы создали концептуальную основу технологии организации педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса в условиях ВУЗа This article describes patterns of educational cooperation between the subjects of the educational process in high school. The author identified it as a leading condition of training future teachers to the organization of interaction with pupils in professional activities. Based on the laws the author formulated the strategic principles of building a system of training future teachers to pedagogical interaction. Tactical principles have formed conceptual basis of technologies of organization of pedagogical interaction of subjects of educational process in high school. |
|
Publisher |
Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2017
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20517/1/O_Linnik_OZFMNVZO_17%2860%29.pdf
Ліннік, Олена Олегівна (2017) Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць: [наук. записки РДГУ], 17(60). с. 19-22. ISSN 966-7281-10-9 |
|