Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/6265/
|
|
| Title |
Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект
|
|
| Creator |
Охріменко, Г. В.
Колошва, Ю. С. |
|
| Subject |
Office management. Documentary studies
|
|
| Description |
У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій діяльності книговидавничої справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/6265/1/3.pdf
Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154. |
|