Запис Детальніше

Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6265/
 
Title Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект
 
Creator Охріменко, Г. В.
Колошва, Ю. С.
 
Subject Office management. Documentary studies
 
Description У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій діяльності книговидавничої справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6265/1/3.pdf
Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154.