Запис Детальніше

Особливості використання пропагандистського методу «анонімний авторитет» у друкованих ЗМК (на прикладі польської та російської преси)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6266/
 
Title Особливості використання пропагандистського методу «анонімний авторитет» у друкованих ЗМК (на прикладі польської та російської преси)
 
Creator Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko)
Якубовська, О. В. (О. Yakubovska )
 
Subject Газети. Преса. Прес-центр.
 
Description Визначено сутність поняття «пропаганда», зокрема акцентовано на інформаційно-психологічній природі пропагандистського впливу, та подано характеристику засобів масової комунікації як суб’єкта маніпуляції свідомістю споживача інформації. Описано основний метод пропаганди «анонімний авторитет», який активно використовується деякими журналістам для обґрунтування недостовірної інформації. Подано результати інформаційного моніторингу російської та польської преси на наявність випадків використання пропагандистського методу
«анонімний авторитет» авторами статей. Було доведено універсальний характер використання такого методу представниками обох закордонних друкованих мас-медіа. Споживачеві інформації запропоновано рекoмендaції щодо захисту від медійного пропагандистського впливу: перевіряти вказані посилання на джерела щодо об’єктивності та достовірності інформації; нaмaгaтиcя виокремити iнтенцiї aвтoрa статті тощо.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6266/1/4.pdf
Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) and Якубовська, О. В. (О. Yakubovska ) (2016) Особливості використання пропагандистського методу «анонімний авторитет» у друкованих ЗМК (на прикладі польської та російської преси). Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 155-159.