Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13949/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/issue/view/3/showToc#.WgFifV27WUm |
|
Title |
Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу
Creating modern cloud-oriented personalized education environment taking into consideration educational process participants' ICT competencies |
|
Creator |
Співак, Світлана Михайлівна
Морзе, Наталія Вікторівна |
|
Subject |
Erih Plus
|
|
Description |
Анотація. У даній статті висвітлені дослідження ікт-компетентностей студентів та їх здатностей використовувати інформаційні та комунікаційні технології для здійснення інформаційної діяльності у своїй професійній галузі. А також, розглянуті особливості формування якісного сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ-компетентність учасників навчального процесу
Abstract. This article studies students‘ ICT competencies and their ability to use information and communication technologies to carry out information activities in their professional field. And focuses on specific factors of creating modern cloud-oriented personalized education environment taking into consideration educational process participants' ICT competencies |
|
Publisher |
Київський університете імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017-08-30
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13949/1/N_Morze_S_Spivak_KUBG.pdf
Співак, Світлана Михайлівна та Морзе, Наталія Вікторівна (2017) Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу Open Educational E-environment of modern university (3). с. 274-282. ISSN 2414-0325 |
|