Запис Детальніше

Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/13949/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/issue/view/3/showToc#.WgFifV27WUm
 
Title Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу
Creating modern cloud-oriented personalized education environment taking into consideration educational process participants' ICT competencies
 
Creator Співак, Світлана Михайлівна
Морзе, Наталія Вікторівна
 
Subject Erih Plus
 
Description Анотація. У даній статті висвітлені дослідження ікт-компетентностей студентів та їх здатностей використовувати інформаційні та комунікаційні технології для здійснення інформаційної діяльності у своїй професійній галузі. А також, розглянуті особливості формування якісного сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ-компетентність учасників навчального процесу
Abstract. This article studies students‘ ICT competencies and their ability to use information and communication technologies to carry out information activities in their professional field. And focuses on specific factors of creating modern cloud-oriented personalized education environment taking into consideration educational process participants' ICT competencies
 
Publisher Київський університете імені Бориса Грінченка
 
Date 2017-08-30
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/13949/1/N_Morze_S_Spivak_KUBG.pdf
Співак, Світлана Михайлівна та Морзе, Наталія Вікторівна (2017) Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу Open Educational E-environment of modern university (3). с. 274-282. ISSN 2414-0325