Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20691/
|
|
Title |
Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині
Different models of teacher training to foreign languages teaching of primary schoolchildren in Germany Вариативные модели подготовки учителей к обучению иностранных языков детей младшего школьного возраста в Германии |
|
Creator |
Головатенко, Тетяна Юріївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті окреслено особливості навчання іноземної мови молодших школярів Німеччини. Визначено основні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодшого шкільного віку за кваліфікаціями вчитель широкого профілю (generalist teacher), вчитель-предметник (semi-specialist) та філолог (philologist): вчитель іноземної мови, вчитель початкової школи та іноземної мови для молодших школярів. У статті проаналізовано систему підготовки педагогів у Німеччині та виділено її національні особливості.
The article discusses the problem of teaching foreign languages to primary schoolchildren in Germany. The main models of teacher training to foreign languages teaching of primary schoolchildren, such as Foreign Language Teacher, Primary School Teacher enabled to teach foreign language are discussed. The article dwells on the system of teacher training in Germany and singles out its national peculiarities. В статье рассмотрено особенности обучения иностранным языкам младшых школьников Германии. Обозначено основные модели подготовки учителей к обучению иностранных языков детей младшего школьного возраста по квалификациям учитель широкого профиля (generalist teacher), учитель-предметник (semi-specialist) и филолог (philologist): учитель иностранного языка, учитель начальных классов и иностранного языка для младшых школьников. В статье проанализировано систему подготовки педагогов в Германии и выделено ее национальные особенности. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20691/1/Holovatenko_T_IOPVPP_15_2015_FLMD_PI.pdf
Головатенко, Тетяна Юріївна (2015) Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи :матер. Міжнар. наук. –практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 250-257. |
|