Запис Детальніше

Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання милосердя в молодого покоління

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20787/
 
Title Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання милосердя в молодого покоління
Историко-педагогические аспекты проблемы воспитания милосердия у молодого поколения
Historical and pedagogical aspects of the problem of raising the mercy of the younger generation
 
Creator Вишнівська, Наталія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються історико-педагогічні аспекти проблеми виховання милосердя молодого покоління. Поняття "милосердя" протиставляється злобі, жорстокості, а справедливість - егоїстичному ставленню людей один до одного. Звідси саме страждання дає можливість зрозуміти інших, виявити дійову допомогу тим, хто її потребує. Вивчення історико-педагогічного аналізу проблеми виховання милосердя в молодого покоління дозволяє стверджувати, що у визначенні сутності поняття "милосердя" наявне гуманістичне підґрунтя - в його основі лежить любов до людей, яка виявляється у доброті, співчутті, співпереживанні, чуйності, турботі про оточуючих, готовності допомогти всім, хто цього потребує (людям і всьому живому)
В статье рассматриваются историко-педагогические аспекты проблемы воспитания милосердия молодого поколения. Понятие "милосердие" противопоставляется злобе, жестокости, а справедливость - эгоистическом отношению людей друг к другу. Отсюда само страдание дает возможность понять других, выявить действенную помощь тем, кто в ней нуждается. Изучение историко-педагогического анализа проблемы воспитания милосердия у молодого поколения позволяет утверждать, что в определении сущности понятия «милосердие» имеется гуманистическое основание - в его основе лежит любовь к людям, которая проявляется в доброте, сострадании, сопереживании, отзывчивости, заботе об окружающих, готовности помочь всем, кто нуждается (людям и всему живому)
The article cosiders the historical and pedagogical aspects of education mercy to the young generation. In antiquity it was considered that mercy was important charity, and its feature availability and development were explained by social needs, which actuated to active altruism (direct its activities for the benefit of others, overcome their own selfish needs, to do good to others without expecting thanks or financial reward). The medieval Kievan RUs period was characterized by particular attention to the problem of moral education of the young generation. The leading role of moral upbringing occupied charity. In genious literary works of our great ancestors greed,cruelty, lust for revenge, towering noble ideals, moral perfection are condemned. in the Renaissance the idea of harmonious child's development, which was proclaimed the ancient pedagogy, is again determined the principles of religious and ascetic upbringing. In the work of thinkers of modern times emphasized that the concepts of charity and justice. Philosophers had concluded that mercy is the highest moral imperative, universal ideal, and practical implementation of it, however, may not be required from each individual.
 
Publisher ФОП Жовтий О. О.
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20787/1/N_Vushnivska_ZNP_1_2017.pdf
Вишнівська, Наталія Володимирівна (2017) Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання милосердя в молодого покоління Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (1). с. 51-58. ISSN 2307-4906