Запис Детальніше

Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця 19 ст

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12788/
http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/145
ISSN: 2311-259X
 
Title Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця 19 ст
Аспектное изучение образов-персонажей в методике обучения литературе до конца 19 в
Aspect study of image-characters in literature teaching methodology up to late 19-th century
 
Creator Удовиченко, Лариса Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті досліджено основні наукові ідеї щодо аспектного вивчення образів-персонажів у курсі літературної освіти учнів старшої школи від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Визначено традиційні та новаторські погляди літературознавців та педагогів на проблему формування теоретико-літературного поняття про образ-персонаж, простежено вплив літературознавчих шкіл на розробку теорії та технології навчання, проаналізовано наукові положення представників різних методичних течій щодо навчально-виховного змісту роботи над вивченням героїв твору, схарактеризовано зміст та характер навчання, визначено роль підручників та навчальних посібників у реалізації освітньої мети. Зроблено висновок про актуалізацію соціального, історичного, національного, аксіологічного, філософського аспектів в аналізі образів-персонажів на різних етапах розвитку методичної думки
В статье анализируются основные научные идеи аспектного изучения образов-персонажей в курсе литературного образования старшей школы от истоков до конца ХІХ в. Сформулированные традиционные и новаторские идеи позволили определить влияние литературоведческих школ на формирование теории и технологии изучения образов-персонажей, проанализировать взгляды представителей разных методических течений, охарактеризовать содержание и характер работы, роль учебников и пособий. Основные идеи аспектного изучения образов-персонажей актуализируются на разных этапах развития методической мысли
In the article the basic scientific ideas about aspect studying of image-characters in the course of literary education of high school students from ancient times to the late nineteenth century are investigated. Traditional and innovative views of teachers and literature scholars on the issue of formation the literary-theoretical concept of image-character are described, an effect of scientific schools on development of literary theory and educational technology is traced, scientific statements by representatives of different methodological trends as for educational content of characters studying is analyzed. The author determines the content and nature of the studying, the role of textbooks in educational goals implementation. The conclusion about social, historical, national, axiological and philosophical aspects in the analysis of image-characters at different stages of methodical thought development is made
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-10-30
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12788/1/Udovychenko.%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%81.pdf
Удовиченко, Лариса Миколаївна (2015) Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця 19 ст Синопсис: Електронне фахове видання Київського університету імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут (2(10)). с. 1-12. ISSN 2311-259X