Запис Детальніше

Improving the Perception of Material Through the Use of Illustrative Tools in the Process of Studying Natural Sciences

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20868/
http://www.brsu.by/sites/default/files/vesnik/vesnik_brestskaga_universiteta._seryya_3._filalogiya._pedagogika._psihalogiya.pdf
 
Title Improving the Perception of Material Through the Use of Illustrative Tools in the Process of Studying Natural Sciences
Покращення сприйняття матеріалу шляхом використання ілюстративних засобів в процесі вивчення природничих наук
Улучшение восприятия материала путем использования иллюстративных средств в процессе изучения естественных наук
 
Creator Радченко, Сергій Петрович
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description In this article a number of important issues related to improving the efficiency the use of illustrations in learning of natural sciences are highlighted. The problem of clarity in modern higher school is that in many studies its principles are formulated in a rather general form. They naturally have a right to exist, but do not always give adequate effect to the specific courses that have a particular specificity. In the study of natural sciences abstract component comes to the fore and requires further research with a methodical, logical, psychological and other perspectives. In the study conducted by the authors the attempt is made to specify the basics of visual images using to improve the perception of the theoretical material in such sciences as physics and mathematics. The authors do not believe to the conclusions made in the article be the final so the study of this binding characteristics of the presentation of certain scientific disciplines.
Розглянуто ряд важливих питань, пов'язаних з підвищенням ефективності використання ілюстрацій в процесі вивчення природничих наук. Проблема наочності в сучасній вищій школі полягає в тому, що в багатьох дослідженнях її принципи формулюються в досить загальній формі. Вони мають право на існування, проте не завжди дають достатній ефект у конкретних курсах, мають певну специфіку. При вивченні природничих наук абстрактна складова виходить на перший план і вимагає додаткового розгляду з методичної, логічної, психологічної та інших точок зору. Зроблено спробу конкретизувати основні принципи використання зорових образів для поліпшення сприйняття теоретичного матеріалу в таких науках, як фізика і математика.
Рассмотрен ряд важных вопросов, связанных с повышением эффективности использования иллюстраций в процессе изучения естественных наук. Проблема наглядности в современной высшей школе состоит в том, что во многих исследованиях ее принципы формулируются в достаточно общей форме. Они имеют право на существование, однако не всегда дают достаточный эффект в конкретных курсах, имеющих определенную специфику. При изучении естественных наук абстрактная составляющая выходит на первый план и требует дополнительного рассмотрения с методической, логической, психологической и других точек зрения. Предпринята попытка конкретизировать основные принципы использования зрительных образов для улучшения восприятия теоретического материала в таких науках, как физика и математика.
 
Publisher Educational institution "Brest state university named after A.S. Pushkin"
 
Date 2017-01-13
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20868/1/S_Radchenko_D_Bodnenko_V_Samoilenko_VBU_1_2017_FITU.pdf
Радченко, Сергій Петрович (2017) Покращення сприйняття матеріалу шляхом використання ілюстративних засобів в процесі вивчення природничих наук Vesnik of Brest University, 3 (1). с. 81-89. ISSN 2218-029X