Hermeneutic methods in the professional training of the future teacher of musical art
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20878/
|
|
Title |
Hermeneutic methods in the professional training of the future teacher of musical art
Герменевтичні методи у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва Герменевтические методы в профессиональной подготовке будущего учителя музыкального искусства |
|
Creator |
Бондаренко, Лариса Анатоліївна
Ткач, Марія Михайлівна |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
The article reveals the relevance of the use of hermeneutic methods in the system of higher artistic education, whose determination is associated with the strengthening of the subjective beginning of the process of cognition. An example of hermeneutical analysis and divination methods justified the feasibility of using hermeneutic methods in the professional training of the future teacher of musical art. It is proved that the introduction of hermeneutical methods in the professional training of the future teacher of musical art will encourage students to creative search, independent productive activities and will promote the formation of professional hermeneutic skills that will enable students to fulfil the tasks that they face at a certain stage of professional training.
У статті розкрито актуальність застосування герменевтичних методів у системі вищої мистецької освіти, детермінація яких пов’язана із посиленням суб’єктивного начала процесу пізнання. На прикладі методів герменевтичного аналізу та дивінації обґрунтовано доцільність використання герменевтичних методів у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Доведено, що уведення герменевтичних методів у фахову підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва спонукатиме студентів до творчого пошуку, самостійної продуктивної діяльності та сприятиме формуванню професійних герменевтичних умінь, які уможливлять виконання студентами завдань, що постають перед ними на певному етапі фахової підготовки. В статье раскрыта актуальность применения герменевтических методов в системе высшего художественного образования, детерминация которых обусловлена усилением субъективного начала процесса познания. На примере методов герменевтического анализа и дивинации обоснована целесообразность использования герменевтических методов в специальной подготовке будущего учителя музыкального искусства. Доказано, что введение герменевтических методов в специальную подготовку будущего учителя музыкального искусства будет побуждать студентов к творческому поиску, самостоятельной продуктивной деятельности, а также будет способствовать формированию профессиональных герменевтических умений, которые сделают возможным выполнение студентами заданий, стающих перед ними на определенном этапе специальной подготовки. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
|
|
Date |
2017-07
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20878/1/l_bondarenko_m_tkach_MChPPCh_II_IM_KTMMM.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна та Ткач, Марія Михайлівна (2017) Герменевтичні методи у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2. с. 114-123. ISSN 2308-5126; 978-966-2760-64-4 |
|