Тренінг за методикою «Родове дерево» як засіб формування етнічної свідомості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20954/
|
|
Title |
Тренінг за методикою «Родове дерево» як засіб формування етнічної свідомості
Тренинг по методике «Родовое дерево» как средство формирования этнического сознания Training on the method "Family tree" as a means of forming ethnic consciousness |
|
Creator |
Сабол, Діана Михайлівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
В статті викладається структура та хід тренінгу за авторською методикою «Родове дерево». Методика направлена на формування етнічної свідомості молоді через усвідомлення себе, зв'язок зі своєю сім'єю, родом, етносом засобами української народної вишивки шляхом розуміння філософії вишитого рушника.
В статье излагается структура и ход тренинга по авторской методике «Родовое дерево». Методика направлена на формирование этнического сознания молодежи через осознание себя, связь со своей семьей, родом, этносом средствами украинской народной вышивки путем понимания философии вышитого полотенца. The article outlines the structure and the course of the training by the author's technique "Family Tree". The methodology is directed at the formation of the ethnic consciousness of youth through awareness of oneself, the connection with their family, genus, and ethnicity through the means of Ukrainian folk embroidery by understanding the philosophy of the embroidered towel. |
|
Publisher |
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20954/1/D_Sabol_PP_IPPO.pdf
Сабол, Діана Михайлівна (2016) Тренінг за методикою «Родове дерево» як засіб формування етнічної свідомості Психологічні перспективи: зб. наукових праць. с. 255-268. ISSN 2227-1376 |
|