Запис Детальніше

Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі (Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6361/
 
Title Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі
(Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school)
 
Creator Андросова, Н. (N. Androsova)
 
Subject Education
 
Description The author reveals the features of combination of verbal methods of teaching in the primary school on the basis of taking into account coordination of its structural components (individual ways of teaching, content motion of teaching material) and external part of teaching methods. Both intra-group and among-groups coordination of teaching verbal methods is suggested. The coordination aspect of teaching verbal methods at different stages of the process of mastering knowledge is suggested.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6361/1/77.pdf
Андросова, Н. (N. Androsova) (2017) Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі (Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school). Educational and Philological Sciences. pp. 216-219.