Запис Детальніше

Професійна підготовка дошкільних педагогів у країнах Західної Європи: теорія і практика

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20972/
978-617-525-195-9
 
Title Професійна підготовка дошкільних педагогів у країнах Західної Європи: теорія і практика
Preschool teacher professional education in Western European countries: theory and practice
Профессиональная подготовка дошкольных педагогов в странах Западной Европы: теория и практика
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Видані в Україні
 
Description У монографії здійснено аналіз сучасних теоретико-методологічних підходів до професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах Західної Європи. Представлено компаративний аналіз основних понять, пов’язаних з професійною підготовкою дошкільних педагогів, у вітчизняному та європейському освітніх вимірах. Охарактеризовано теоретико-методологічні та методичні основи організації професійної підготовки дошкільних педагогів у вищих навчальних закладах країн Західної Європи, досліджено механізми формування та розвитку професійної компетентності дошкільних педагогів у трьох західноєвропейських країнах: Німеччині, Франції, Великій Британії. Розглянуто історичні аспекти становлення та реформування системи вищої педагогічної освіти країн Західної Європи в контексті Болонського процесу, представлено порівняльний аналіз професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах Західної Європи та Україні, на основі якого розроблено перспективну модель професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в Україні. Обґрунтовано перспективні напрями удосконалення професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів у системі вищої освіти України з урахуванням прогресивних ідей професійної педагогічної освіти країн Західної Європи.
Монографія адресована керівникам вищих навчальних закладів, науково-педагогічним працівникам, дослідниками, студентам, магістрантам, науковцям та працівникам системи післядипломної освіти, вихователям дошкільних навчальних закладів.
The monograph is devoted to the modern theoretical and methodological approaches of preschool teachers training in the Western European countries. A comparative analysis of the basic concepts related to the training of preschool teachers in the national and European educational dimensions is presented by the investigator. The theoretical, methodological and methodological foundations of the organization of vocational training of preschool teachers in higher educational institutions of the Western European countries are characterized by the author, mechanisms of formation and development of professional competence of preschool teachers in the three Western European countries: Germany, France, Great Britain are researched. The historical aspects of the formation and reform of the system of higher educational education of Western European countries in the context of the Bologna process are presented, the comparative analysis of the professional training of preschool teachers in the countries of Western Europe and Ukraine is presented, on the basis of which a perspective model of vocational training of teachers of pre-school educational institutions in Ukraine is developed. The perspective directions of improvement of professional training of preschool educational institutions in the system of higher education of Ukraine are substantiated, taking into account progressive ideas of professional pedagogical education of the countries of Western Europe.
The monograph is addressed to the heads of higher educational establishments, scientific and pedagogical workers, researchers, students, undergraduates, scientists and employees of the postgraduate education system, and educators of pre-school educational institutions.
В монографии проведен анализ современных теоретико-методологических подходов к профессиональной подготовке дошкольных педагогов в странах Западной Европы. Представлены компаративный анализ основных понятий, связанных с профессиональной подготовкой дошкольных педагогов, в отечественном и европейском образовательных измерениях. Охарактеризованы теоретико-методологические и методические основы организации профессиональной подготовки дошкольных педагогов в высших учебных заведениях стран Западной Европы, исследованы механизмы формирования и развития профессиональной компетентности дошкольных педагогов в трех западноевропейских странах: Германии, Франции, Великобритании. Рассмотрены исторические аспекты становления и реформирования системы высшего педагогического образования стран Западной Европы в контексте Болонского процесса, представлены сравнительный анализ профессиональной подготовки дошкольных педагогов в странах Западной Европы и Украины, на основе которого разработаны перспективную модель профессиональной подготовки воспитателей дошкольных учебных заведений в Украине. Обоснованно перспективные направления совершенствования профессиональной подготовки воспитателей дошкольных учебных заведений в системе высшего образования Украины с учетом прогрессивных идей профессионального педагогического образования стран Западной Европы.
Монография адресована руководителям высших учебных заведений, научно-педагогическим работникам, исследователями, студентам, магистрантам, ученым и работникам системы последипломного образования, воспитателям дошкольных учебных заведений.
 
Publisher ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2017-09-22
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20972/2/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9D%20%D0%86%20..pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2017) Професійна підготовка дошкільних педагогів у країнах Західної Європи: теорія і практика Одноосібна. ФОП Жовтий О.О., Умань.