Особливості становлення професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20974/
2219-438X |
|
Title |
Особливості становлення професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії
Features of pre-school teacher professional training in the UK Особенности становления профессиональной подготовки дошкольных педагогов в Великобритании |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті здійснено аналіз історичних особливостей становлення системи професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії: визначено особливості системи дошкільної освіти та взаємозв’язок з системою педагогічної освіти. Автором виокремлено основні типи британських дошкільних навчальних закладів у взаємозв’язку з їх фінансуванням та управлінням. Встановлено особливості кваліфікацій дошкільних педагогів відносно до різних типів дошкільних навчальних закладів. Проаналізовано особливості державної політики щодо підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти у Великій Британії. Визначено загальні тенденції у стратегії реформування та удосконалення британської системи професійної підготовки дошкільних педагогів.
The article analyzes the historical background of preschool teachers’ training system in the UK: the peculiarities of early childhood education and the relationship with the system of teacher education. The author singled out the main types of UK pre-schools in relation to their financing and management. The peculiarities of preschool teachers’ qualifications regarding to different types of pre-schools are indicated. The features of public policies to improve the quality of professional training of pre-school education in the UK are analyzed. The general trends in the strategy of reformation and improvement of the British system of preschool teachers training are distinguished. В статье осуществлен анализ исторических особенностей становления системы профессиональной подготовки дошкольных педагогов в Великобритании: определены особенности системы дошкольного образования и взаимосвязь с системой педагогического образования. Автором выделены основные типы британских дошкольных учебных заведений во взаимосвязи с их финансированием и управлением. Установлены особенности квалификации дошкольных педагогов по отношению к различных типов дошкольных учебных заведений. Проанализированы особенности государственной политики по повышению качества профессиональной подготовки специалистов дошкольного образования в Великобритании. Определены общие тенденции в стратегии реформирования и совершенствования британской системы профессиональной подготовки дошкольных педагогов. |
|
Publisher |
Київський міжрегіональний університет
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20974/1/N_Melnik_PTP_1_2017_PI.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2017) Особливості становлення професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії Педагогічна теорія і практика. Збірник наукових праць, 6 (1). с. 368-392. ISSN 2219-438Х |
|