Неемоційність у фокусі поетичного портрету: лінгвосеміотичний аспект (на матеріалі англомовних віршованих текстів сучасності)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21016/
978-966-916-199-4 |
|
Title |
Неемоційність у фокусі поетичного портрету: лінгвосеміотичний аспект (на матеріалі англомовних віршованих текстів сучасності)
Безэмоциональность в фокусе поэтического портрета: лингвосемиотический аспект (на материале современных англоязычных стихов) Semiotics of impassiveness in modern English poetic portrait |
|
Creator |
Редька, Інна Анатоліївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті досліджуються вербальні маркери неемоційності у межах жанру поетичного портрету. З’ясовано, що поетичний портрет неемоційності формується внаслідок осмислення автором філософського поняття «екзестенційного вакууму». Досліджуваний текстовий конструкт може мати статичні й динамічні риси. У першому випадку образність вірша групується навколо домінанти «застиглої маски» ліричного персонажа, а в другому – спостерігається згортання образності поетичного тексту від палітри почуттів ліричного суб’єкта до його духовної мілини.
В статье рассматриваются вербальные маркеры безэмоциональности в пределах жанра поэтического портрета. Поэтический портрет безэмоциональности формируется в результате осмысления автором философского понятия «экзистенционального вакуума». Исследованный текстовый конструкт может иметь статические и динамические черты. В первом случае образность стиха аккумулируется вокруг доминанты «застывшей маски» лирического персонажа, а во втором – наблюдается сворачивание образности стиха от палитры чувств лирического субъекта к его духовному опустошению. The article focuses on the peculiarities of verbal representation of impassiveness in the poetic portrait. Such kind of poetic construal being predetermined by the philosophic notion of “existential vacuum” may acquire static or dynamic traits. The first type presupposes grouping of poetic imagery around the concept of “stale mask” of a lyric personage, whereas the second one is based on the transition of images marking the palette of emotions inherent in the lyric persona to those that manifest his / her spiritual desertion. |
|
Publisher |
Херсон: Видавничий дім "Гельветика"
|
|
Date |
2017-12-17
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21016/1/I_Redka_CHRPHNXXIS_IF.pdf
Редька, Інна Анатоліївна (2017) Неемоційність у фокусі поетичного портрету: лінгвосеміотичний аспект (на матеріалі англомовних віршованих текстів сучасності) Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Чинники розвитку філологічних наук у ХХІ столітті». с. 123-126. |
|