Запис Детальніше

Етнонаціональна самоідентифікація юнацтва в контексті народної творчості

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21017/
http://www.psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/issue/view/11
 
Title Етнонаціональна самоідентифікація юнацтва в контексті народної творчості
Этнонациональная самоидентификация юношества в контексте народного творчества
Еthno-national identity of youth in the context of folk art
 
Creator Сабол, Діана Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядається питання етнічного самовизначення молоді. Аналізуються чотири групи випробовуваних, в яких досліджувались розбіжності соціального та етнопсихологічного характеру. В статті засвідчується закономірний зсув ставлення в позитивний бік у групах досліджуваних, майбутня професія яких має безпосереднє відношення до вишивання.
В статье рассматривается вопрос этнического самоопределения молодежи. Анализируются четыре группы испытуемых, в которых исследовались разногласия социального и этнопсихологического характера. В статье подтверждается закономерный сдвиг отношения в положительную сторону в группах испытуемых, будущая профессия которых имеет непосредственное отношение к вышиванию.
The article describes ethnic self-identification of youth. Four groups of studied are analyzed, there were explored differences of social and ethno-psychological nature. The article points natural change in a positive direction in the groups studied, future profession of which is directly related to embroidery.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21017/1/D_Sabol_TRI_8_IPPO.pdf
Сабол, Діана Михайлівна (2015) Етнонаціональна самоідентифікація юнацтва в контексті народної творчості Технології розвитку інтелекту [Електронний ресурс] (8). ISSN 2223-0521