Запис Детальніше

Дівчатка та хлопчики: психологія виховання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21052/
 
Title Дівчатка та хлопчики: психологія виховання
Девочки и мальчики: психология воспитания
Girls and boys: psychology of upbringing
 
Creator Олексенко, Світлана Валер'янівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
 
Description Стаття присвячена проблемі виховання та навчання дітей дошкільного віку з врахуванням статевих відмінностей розвитку психіки, особливостей адаптації та пошукової активності. В статті розглядається зміст гендерного виховання, особливості формування статево-рольової поведінки в дошкільному віці. Автор пропонує для психологів дошкільних навчальних закладів інтерактивне заняття з вихователями
Статья посвящена проблеме воспитания и обучения детей дошкольного возраста с учетом половых различий развития психики, особенностей адаптации и поисковой активности. В статье рассматривается содержание гендерного воспитания, особенности формирования поло-ролевого поведения в дошкольном возрасте. Автор предлагает для психологов дошкольных учебных заведений интерактивное занятие с воспитателями
The article is devoted to the problem of upbringing and teaching children of preschool age, taking into account sexual differences in the development of the psyche, the peculiarities of adaptation and search activity. The article considers the content of gender education, especially the formation of gender-role behavior in preschool age. The author offers for psychologists of pre-school educational institutions an interactive tutoring session with educators
 
Publisher MCFR Освіта
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21052/1/S_Oleksenko_PP_DS_3_IPPO.pdf
Олексенко, Світлана Валер'янівна (2017) Дівчатка та хлопчики: психологія виховання Практичний психолог: дитячий садок (3). с. 13-20. ISSN 96687