Методи ефективного позиціонування товарів підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Методи ефективного позиціонування товарів підприємства
					 | 
		|
| Creator | 
															Карпенко, Наталія Володимирівна
					 Іваннікова, Марина Миколаївна  | 
		|
| Subject | 
															маркетинг
					 конкурентні перевагим стратегічний аналіз позиціонування  | 
		|
| Description | 
															Прискорення змін у навколишньому середовищі, формування нових запитів споживачів, зростання конкуренції, поява нових можливостей для підприємств, широка доступність сучасних технологій і ряд інших причин призвели до різкого зростання та активізації уваги підприємства до конкурентного позиціонування в процесі стратегічного управління
					 | 
		|
| Publisher | 
															Sulkhan-Saba Orbeliani Teaching University
					 | 
		|
| Date | 
															2017-11-19T10:53:22Z
					 2017-11-19T10:53:22Z 2017-02-24  | 
		|
| Type | 
															Thesis
					 | 
		|
| Identifier | 
															International scientific-practical conference Integration of Business Structures: Strategies and Technologies, Part ІI, February 24, 2017. Tbilisi, Georgia: Baltija Publishing. pp. 19-23
					 978-9934-8643-3-9 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5933  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|