Запис Детальніше

Методи ефективного позиціонування товарів підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи ефективного позиціонування товарів підприємства
 
Creator Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject маркетинг
конкурентні перевагим
стратегічний аналіз
позиціонування
 
Description Прискорення змін у навколишньому середовищі, формування нових запитів споживачів, зростання конкуренції, поява нових можливостей для підприємств, широка доступність сучасних технологій і ряд інших причин призвели до різкого зростання та активізації уваги підприємства до конкурентного позиціонування в процесі стратегічного управління
 
Publisher Sulkhan-Saba Orbeliani Teaching University
 
Date 2017-11-19T10:53:22Z
2017-11-19T10:53:22Z
2017-02-24
 
Type Thesis
 
Identifier International scientific-practical conference Integration of Business Structures: Strategies and Technologies, Part ІI, February 24, 2017. Tbilisi, Georgia: Baltija Publishing. pp. 19-23
978-9934-8643-3-9
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5933
 
Language ua