Запис Детальніше

Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25736/
 
Title Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум
 
Creator Семеніхіна, О. В.
Друшляк, М. Г.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Publisher Вид-во О.О.Євенок, Житомир
 
Date 2017-11-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25736/1/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92..pdf
Семеніхіна, О. В. and Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). pp. 147-150.