Запис Детальніше

Психомоторна обдарованість дітей раннього віку: організація роботи психолога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21077/
 
Title Психомоторна обдарованість дітей раннього віку: організація роботи психолога
Психомоторная одаренность детей раннего возраста: организация работы психолога
Psychomotor gifted children of early age: organization of work of a psychologist
 
Creator Олексенко, Світлана Валер'янівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description В статті розкриваються резервні можливості для повноцінного розвитку психомоторної обдарованості в ранньому віці, які полягають в комплексному підході до розвивальної роботи, в використанні взаємовпливу компонентів психомоторної дії. Автор висвітлює особливості організації різних видів роботи психолога з психомоторного розвитку дітей раннього віку, зокрема діагностичної, розвивально-профілактичної, корекційно-розвивальної.В статті висвітлюються напрямки, форми роботи з психомоторного розвитку, вимоги щодо проведення занять, вправи, які психолог може використовувати на заняттях з дітьми раннього віку
В статье раскрываются резервные возможности для полноценного развития психомоторной одаренности в раннем возрасте, которые заключаются в комплексном подходе к развивающей работы, в использовании взаимовлияния компонентов психомоторной действия. Автор освещает особенности организации различных видов работы психолога с психомоторного развития детей раннего возраста, в частности диагностической, развивающие-профилактической, коррекционно-развивающей.В статье освещаются направления, формы работы с психомоторного развития, требования о проведении занятий, упражнения, психолог может использовать на занятиях с детьми раннего возраста
The article reveals reserve opportunities for the full development of psychomotor giftedness at an early age, which consist in the integrated approach to developmental work, in the use of the mutual influence of components of psychomotor action. The author highlights the peculiarities of the organization of various types of psychologist's work on the psychomotor development of young children, in particular, diagnostic, developmental-preventive, corrective-developmental. The article covers directions, forms of work on psychomotor development, requirements for conducting occupations, exercises which a psychologist can use in classes with children of early age
 
Publisher Видавництво Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015-04-09
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21077/1/S_Oleksenko_PDPROD_IPPO.pdf
Олексенко, Світлана Валер'янівна (2015) Психомоторна обдарованість дітей раннього віку: організація роботи психолога Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників». с. 224-227.