Запис Детальніше

Історичний аналіз проблеми академічної чесності майбутніх фахівців в європейській практиці

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21154/
http://www.kdu.edu.ua/new/eetecs.php
2307-9770
 
Title Історичний аналіз проблеми академічної чесності майбутніх фахівців в європейській практиці
Исторический анализ проблемы академической честности будущих специалистов в европейской практике
Historical analysis of the academic integrity problem of future professionals in european practice
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У роботі визначені історичні особливості формування академічної чесності студентів. Розглянуто вплив проявів академічної нечесності на етичні цінності вищої освіти. Відомо, що поширеність плагіату серед студентів та їх ставлення до проявів академічної нечесності впливають на культурні умови, а також на академічне середовище. Разом з цим у мультикультурних спільнотах, таких як європейська спільнота, необхідно досліджувати та порівнювати академічну поведінку в різних країнах для встановлення еквівалентних стандартів освіти в Європі. Висвітлено залежність поширеності плагіату від культурної характеристики академічного оточення. «Моделі» університетів світу подані як стилі навчання, які започаткували розвиток академічної чесності майбутніх фахівців. Досліджено особливості юстиції університетів Європи Нового часу та їх вплив на етичну поведінку студентів.
В работе определены исторические особенности формирования академической честности студентов. Рассмотрено влияние проявлений академической нечестности на этические ценности высшего образования. Известно, что распространенность плагиата среди студентов и их отношения к проявлениям академической нечестности влияют на культурные условия, а также на академическую среду. Вместе с этим в мультикультурных обществах, таких как европейское сообщество, необходимо исследовать и сравнивать академическое поведение в различных странах для установления эквивалентных стандартов образования в Европе. Освещено зависимость распространенности плагиата от культурной характеристики академического окружения. «Модели» университетов мира представлены как стили обучения, которые начали развитие академической честности будущих специалистов. Исследованы особенности юстиции университетов Европы Нового времени и их влияние на этическое поведение студентов.
The paper identifies the historical peculiarities of the formation of students academic integrity. The influence of manifestations of academic dishonesty on the ethical values of higher education is considered. The prevalence of plagiarism among students and their relation to the manifestations of academic dishonesty are affecting on cultural conditions, as well as the academic environment. At the same time, in multicultural communities such as the European community, it is necessary to study and compare academic behavior in different countries for establishing of equivalent educational standards in Europe. The dependence of the prevalence of plagiarism on the cultural characteristics of the academic environment is identified. "Models" of the world's universities are presented as learning styles that initiated the development of academic integrity of future professionals. The peculiarities of the justice of the European universities of modern times and their influence on the ethical behavior of students are investigated.
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
 
Date 2017-09-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21154/1/D_Sopova_IOT_IAPACMFEP_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2017) Історичний аналіз проблеми академічної чесності майбутніх фахівців в європейській практиці Інженерні та освітні технології, 2017 (4(20)). с. 98-103. ISSN 2307-9770