Робоча програма навчальної дисципліни "Логопедична корекція системних порушень мовлення"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21262/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни "Логопедична корекція системних порушень мовлення"
|
|
Creator |
Тищенко, Владислав Володимирович
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Робоча навчальна програма з дисципліни «Логопедична корекція системних порушень мовлення» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти на основі освітньо-професійної програми підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня відповідно до навчального плану для спеціальності 016 Спеціальна освіта, освітньої програми 016.00.01 Логопедія, спеціалізації «Спеціальна психологія» денної форми навчання. Робочу навчальну програму укладено згідно з вимогами Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС). Програма визначає обсяги знань, які повинен опанувати здобувач другого (магістерського) рівня відповідно до вимог освітньо-професійної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу дисципліни «Логопедична корекція системних порушень мовлення», необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів. Курс «Логопедична корекція системних порушень мовлення» підготовлений для здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21262/1/V_Tyshchenko_LKSPM_SOL_5_9_10_KSPKIO_IL.pdf
Тищенко, Владислав Володимирович (2017) Робоча програма навчальної дисципліни "Логопедична корекція системних порушень мовлення" [Навчально-методичні матеріали] |
|