Практичне дослідження ефективності інформаційної технології автоматизованого визначення семантичних термінів у контенті навчальних матеріалів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практичне дослідження ефективності інформаційної технології автоматизованого визначення семантичних термінів у контенті навчальних матеріалів
|
|
Creator |
Крак, Ю.В.
Бармак, О.В. Мазурець, О.В. |
|
Subject |
Прикладне програмне забезпечення
|
|
Description |
Запропоновано інформаційну технологію, що ґрунтується на дисперсійній оцінці важливості слів, яка дозволяє з достатньо високою ефективністю визначати семантичні терміни в контенті навчальних матеріалів. Розглянуто фактори, що ускладнюють ефективне визначення семантичних термінів у навчальних матеріалах. Встановлена ефективність запропонованої технології сприяє її використанню для вирішення ряду актуальних задач, таких як оцінка відповідності навчальних матеріалів змістовим вимогам, оцінка відповідності наборів тестових завдань навчальним матеріалам, семантична допомога при створенні тестів, автоматизована генерація множин ключових слів та створення анотацій.
Предложена информационная технология, основанная на дисперсионной оценке важности слов, которая позволяет с достаточно высокой эффективностью определять семантические термины в контенте учебных материалов. Рассмотрены факторы, затрудняющие эффективное определение семантических терминов в учебных материалах. Установленная эффективность предложенной технологии способствует ее использованию для решения ряда актуальных задач, таких как оценка соответствия учебных материалов содержательным требованиям, оценка соответствия наборов тестовых заданий учебным материалам, семантическая помощь при создании тестов, автоматизированная генерация множеств ключевых слов и создания аннотаций. The information technology on base of the disperse evaluation, which with enough high efficiency allows automated define the semantic terms in content of educational materials article is given. The factors that hinder effective analysis of educational materials have been considered. High efficiency offered technologies gives possible of its using in row of the problems, such as estimation of the correspondence of educational materials to requirements, estimation of the correspondence of set test tasks to educational materials, semantic help of making tests, automated keyword list and abstract generation. |
|
Date |
2017-11-23T14:10:11Z
2017-11-23T14:10:11Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Практичне дослідження ефективності інформаційної технології автоматизованого визначення семантичних термінів у контенті навчальних матеріалів / Ю.В. Крак, О.В. Бармак, О.В. Мазурець // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 237-245. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126411 004.912 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Проблеми програмування
|
|
Publisher |
Інститут програмних систем НАН України
|
|